Dato og tid er 25 feb 2025, 23:48 |
Alle tider er UTC + 1 time |
Redaktør: Moderatorer
![]() |
Side 7 af 66 |
[ 6570 emner ] | Gå til side Foregående 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 66 Næste |
|
|||||||
Emner | Forfatter | Svar | Visninger | Seneste indlæg | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bekendtgørelser | |||||||
![]() |
NYE MASTER POWER Racing Turbo'er - Kompressor Maps | 11 |
48160 |
22 nov 2012, 20:56 |
|||
Emner | |||||||
![]() |
moment/omdr. påvirkning på gearkasse | 21 |
14162 |
27 sep 2010, 12:57 |
|||
![]() |
varm walbro 255L benzinpumpe | 28 |
17477 |
24 sep 2010, 16:07 |
|||
![]() |
Ny turbo til ca 400hk? | 38 |
21969 |
23 sep 2010, 11:05 |
|||
![]() |
jetta mk1 1.5 til gti.. | 1 |
2754 |
22 sep 2010, 10:44 |
|||
![]() |
Nogen der ved hvad forskellen på ARP og 12,9 er? | 4 |
4693 |
21 sep 2010, 10:42 |
|||
![]() |
Rør størrelse til TS turbo-manifold? | 8 |
6394 |
17 sep 2010, 19:43 |
|||
![]() |
"gaspjæld" i udstødning.... mindre larm? | 9 |
6534 |
16 sep 2010, 21:12 |
|||
![]() |
El motore | 11 |
7870 |
13 sep 2010, 13:24 |
|||
![]() |
Råd til toppakning ved BMW M30 trykladning | 2 |
3055 |
09 sep 2010, 16:26 |
|||
![]() |
hvor stabilt skal ladetrykket være?? | 14 |
8866 |
08 sep 2010, 21:49 |
|||
![]() |
Reduktionsventil i ABS-enhed? | 14 |
8436 |
08 sep 2010, 19:50 |
|||
![]() |
Lave servo-beholder selv? | 7 |
4911 |
07 sep 2010, 19:49 |
|||
![]() |
E30 turbo projekt | 4 |
3988 |
07 sep 2010, 18:32 |
|||
![]() |
Begrænser (for meget power) | 13 |
8419 |
07 sep 2010, 14:41 |
|||
![]() |
![]() |
6 |
5057 |
03 sep 2010, 19:25 |
|||
![]() |
Ulemper ved højere olietryk? | 31 |
18318 |
02 sep 2010, 20:40 |
|||
![]() |
Tilslutning af benzinpumpe på g40 motor. | 0 |
2850 |
01 sep 2010, 22:22 |
|||
![]() |
BMW E30 | 1 |
2723 |
26 aug 2010, 21:11 |
|||
![]() |
E85 | 1 |
2766 |
23 aug 2010, 15:15 |
|||
![]() |
3.1 V6 motor - Enkelt 2.5" rørføring eller 2x2" rø | 2 |
3141 |
22 aug 2010, 14:38 |
|||
![]() |
Turbosmart boostcontrol 40 psi | 6 |
4464 |
21 aug 2010, 20:32 |
|||
![]() |
Ideer til plejlleje, ø40/43, samt ventiler ø6,5mm | 5 |
4239 |
19 aug 2010, 21:41 |
|||
![]() |
køling af dyser | 2 |
2876 |
18 aug 2010, 15:33 |
|||
![]() |
mekanisk drosling af volvo b5234t | 57 |
24604 |
17 aug 2010, 16:35 |
|||
![]() |
Lån af AFR WB udstyr, LM-1 | 4 |
3540 |
16 aug 2010, 21:35 |
|||
![]() |
fra karbu til sprøjt | 37 |
16582 |
16 aug 2010, 20:00 |
|||
![]() |
... | 1 |
2324 |
14 aug 2010, 21:49 |
|||
![]() |
KKK K24 - Hva´ har jeg fået op under neglene? | 10 |
8152 |
14 aug 2010, 18:38 |
|||
![]() |
Forskelle mellem to turboer | 1 |
2584 |
12 aug 2010, 07:04 |
|||
![]() |
Hvor får jeg en god kobling henne? | 12 |
7360 |
11 aug 2010, 21:34 |
|||
![]() |
Benzinpumper i serie, tryk og mængde? | 2 |
2789 |
09 aug 2010, 19:53 |
|||
![]() |
VAG KKK03 turbo? | 10 |
7846 |
04 aug 2010, 18:45 |
|||
![]() |
obduktion af nedsmeltning HJÆLP! | 32 |
16914 |
04 aug 2010, 18:22 |
|||
![]() |
Omdr signal | 5 |
3764 |
01 aug 2010, 15:00 |
|||
![]() |
Kan slettes | 25 |
11950 |
31 jul 2010, 12:53 |
|||
![]() |
manifold til begyndere | 7 |
5094 |
30 jul 2010, 21:27 |
|||
![]() |
4AGZE og alt for varm IC. *update* | 34 |
14554 |
29 jul 2010, 12:23 |
|||
![]() |
roots sc14 på polo 6n | 2 |
2630 |
26 jul 2010, 21:57 |
|||
![]() |
Faldene turbotryk | 15 |
7445 |
26 jul 2010, 10:31 |
|||
![]() |
udstødning | 8 |
5069 |
23 jul 2010, 11:32 |
|||
![]() |
Hvordan lyder et dårlig hjulleje? | 8 |
9905 |
21 jul 2010, 21:54 |
|||
![]() |
Twin entry - turbo manifold søger lidt viden | 17 |
8325 |
21 jul 2010, 16:46 |
|||
![]() |
E-Turbo | 12 |
6654 |
21 jul 2010, 11:38 |
|||
![]() |
Hjælp til at lære om min bil | 6 |
3774 |
18 jul 2010, 18:27 |
|||
![]() |
Holdbar/tilgængelig 5 cyl volvo hest? | 1 |
2300 |
15 jul 2010, 20:19 |
|||
![]() |
Motorcykelkarburatorer | 2 |
2703 |
13 jul 2010, 19:52 |
|||
![]() |
Benzinpumpe: In-tank som in-line? | 7 |
4212 |
10 jul 2010, 07:57 |
|||
![]() |
![]() |
3 |
3274 |
06 jul 2010, 07:33 |
|||
![]() |
Twin Turbo med Externe WG's / Boostcontroller opsætning | 4 |
3385 |
05 jul 2010, 19:07 |
|||
![]() |
Flange med trykudtag | 3 |
3147 |
05 jul 2010, 18:23 |
|||
![]() |
gode ider til turbo på 940 mål omkring 280hk | 6 |
4136 |
02 jul 2010, 08:11 |
|||
![]() |
Variabel indsugnings-længde | 10 |
6739 |
30 jun 2010, 20:39 |
|||
![]() |
Vandtemperatur (kølersystem) | 2 |
2539 |
30 jun 2010, 16:47 |
|||
![]() |
![]() |
64 |
25338 |
30 jun 2010, 03:37 |
|||
![]() |
AFR extern Wastegate | 17 |
8940 |
29 jun 2010, 22:36 |
|||
![]() |
kobling på kompressor | 10 |
7266 |
29 jun 2010, 10:46 |
|||
![]() |
Crankplate | 1 |
2246 |
27 jun 2010, 22:00 |
|||
![]() |
Dyser | 0 |
2332 |
25 jun 2010, 07:51 |
|||
![]() |
Scope | 7 |
4915 |
25 jun 2010, 00:10 |
|||
![]() |
Måling af udstødningstemp | 1 |
2310 |
22 jun 2010, 10:51 |
|||
![]() |
teori for begyndere. | 4 |
3779 |
21 jun 2010, 19:07 |
|||
![]() |
Gasspjældspotentiometer forskel på G60 / 2E motor. | 11 |
6753 |
17 jun 2010, 17:23 |
|||
![]() |
turbo setup | 4 |
3426 |
17 jun 2010, 16:01 |
|||
![]() |
volvo cbv? | 0 |
2216 |
16 jun 2010, 05:18 |
|||
![]() |
Olierestriktor? | 12 |
11303 |
15 jun 2010, 06:37 |
|||
![]() |
regler for efter montageret bremselys | 1 |
2287 |
14 jun 2010, 17:19 |
|||
![]() |
Turbo 250-(550)-750hk Twin Scroll med A/R .50 | 8 |
4768 |
13 jun 2010, 22:53 |
|||
![]() |
Twin Scroll | 2 |
3042 |
13 jun 2010, 22:49 |
|||
![]() |
turbotryk volvo 940 | 11 |
6903 |
13 jun 2010, 17:14 |
|||
![]() |
plejlstænger audi s2 | 9 |
5798 |
12 jun 2010, 14:38 |
|||
![]() |
ATP-Turbo | 0 |
2344 |
11 jun 2010, 16:33 |
|||
![]() |
![]() |
3 |
3227 |
11 jun 2010, 16:21 |
|||
![]() |
chiptuning diesel topfart??? | 18 |
9737 |
10 jun 2010, 20:49 |
|||
![]() |
valg af stempler og benzinpumpe | 6 |
4222 |
10 jun 2010, 06:21 |
|||
![]() |
bygge af volvo t5 motor... og erfaringer med sten parner | 13 |
7299 |
09 jun 2010, 21:10 |
|||
![]() |
![]() |
11 |
6462 |
09 jun 2010, 18:05 |
|||
![]() |
v8 twinturbo | 2 |
2509 |
09 jun 2010, 07:03 |
|||
![]() |
Upgrade af Audi TT (1.8t) | 2 |
2505 |
08 jun 2010, 16:09 |
|||
![]() |
Ny bagpotte (ingen HKS-kopi) med 3" tilgang, hvor? | 3 |
3006 |
03 jun 2010, 21:25 |
|||
![]() |
fordele og ulemper ved lanch control?? | 4 |
3573 |
03 jun 2010, 12:14 |
|||
![]() |
Justering af benzintryksregulator | 2 |
2458 |
02 jun 2010, 06:43 |
|||
![]() |
Udregning af brændstof mængde | 5 |
3574 |
01 jun 2010, 09:27 |
|||
![]() |
Forsøg med wastegate som VUS-ventil, stor nok? | 7 |
5771 |
31 maj 2010, 20:58 |
|||
![]() |
Vr6 turbo holdbarhed | 4 |
3475 |
31 maj 2010, 16:00 |
|||
![]() |
Oversigt over alle koblingsmåder på wastegates? | 1 |
2217 |
31 maj 2010, 15:37 |
|||
![]() |
problemer med ustabilt ladetryk bmw m50 | 4 |
3284 |
31 maj 2010, 10:13 |
|||
![]() |
Forskel mellem Tændingsmodul og EDIS | 3 |
3213 |
31 maj 2010, 08:28 |
|||
![]() |
extern benzinpumpe (walbro 255L) | 24 |
12120 |
30 maj 2010, 18:15 |
|||
![]() |
![]() |
12 |
7328 |
28 maj 2010, 19:10 |
|||
![]() |
Store turboladere. Rigtigt store, HVOR? | 17 |
10107 |
28 maj 2010, 12:59 |
|||
![]() |
Automat gearkasse til Diesel projekt? (400 hk / 800nm) | 9 |
5384 |
26 maj 2010, 17:17 |
|||
![]() |
![]() |
14 |
8226 |
26 maj 2010, 09:21 |
|||
![]() |
Benz´pumpe? | 3 |
3322 |
26 maj 2010, 07:17 |
|||
![]() |
justerbar knasthjul | 4 |
4474 |
24 maj 2010, 20:29 |
|||
![]() |
Hybrid Turbo | 0 |
2602 |
23 maj 2010, 21:45 |
|||
![]() |
Golf 2 GTD med propan indsprøjtning :-) | 20 |
12613 |
18 maj 2010, 21:22 |
|||
![]() |
For meget trky - hvad sker der? | 3 |
3360 |
17 maj 2010, 18:16 |
|||
![]() |
Twin Scroll Manifold af sort stål? | 20 |
11418 |
13 maj 2010, 20:35 |
|||
![]() |
G40 lednings diagram. | 1 |
2378 |
09 maj 2010, 22:45 |
|||
![]() |
fordelerløs tænding | 27 |
14227 |
09 maj 2010, 21:31 |
|||
![]() |
Side 7 af 66 |
[ 6570 emner ] | Gå til side Foregående 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 66 Næste |
Alle tider er UTC + 1 time |
Hvem er online |
Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster |
|
Du kan ikke skrive nye emner Du kan ikke besvare emner Du kan ikke redigere dine indlæg Du kan ikke slette dine indlæg Du kan ikke vedhæfte filer |