v8 twinturbo

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
mrheavy
Indlæg: 5
Tilmeldt: 07 jun 2010, 23:47

v8 twinturbo

#1 Indlæg af mrheavy »

hej alle jeg er igang med at lavde en twin turbo v8 6.2l diesel med en kammarat og har lige et par spørgsmål hvis der er nogle der gider og hjælpe os :)

kan en normal olie pumpe godt trække 2 turboer hvis den er født med en som godt kan trække en. ?

skal vi sætte en større olie køler på end den der sidder som standart ca 25cm lang og 20cm høj ?

er der behov for intercooler hvis vi maks skal køre 0.4 bar ?

og hva ville folk sige var det beste at lavde manifolder i "rustfrit, stål , eller jern.

og det sidste sprøgsmål, skal vi ændre indsprøjtnings tidspunktet på maskinen hvis den er født na.

håber at der er nogle der har et par gode svar.
tak på forhånd mrheavy
TB206HDI
Senior Medlem
Indlæg: 483
Tilmeldt: 19 sep 2009, 19:54

#2 Indlæg af TB206HDI »

IDI, CR, VP eller PD ?
mrheavy
Indlæg: 5
Tilmeldt: 07 jun 2010, 23:47

#3 Indlæg af mrheavy »

ved ik lige hva det betyder men det er 2 nissan patrol turboer HT15B hitaci :) og motoren er Detroit Diesel 6.2l 16v OHV
Besvar