Ulemper ved højere olietryk?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
kolermanden
Senior Medlem
Indlæg: 385
Tilmeldt: 17 jul 2007, 13:57
Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
Kontakt:

#31 Indlæg af kolermanden »

TB206HDI skrev:
kolermanden skrev:nu var det ikke med std. dyser ved rh den gang :ha:

nu køre jeg heller ikke uden ic (90 grad luft) . skuller bare se hvad forskel det gjorde :)

nej det bliver ikke RH denne gang


Ok må jeg spørge om hvem der skal køre den ind så?

(hint jeg kender ikke til nogle i DK der kan køre de AMG spidser rigtigt ind - udover mig selv ;))


det må vi se om det er rigtig ...
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
TB206HDI
Senior Medlem
Indlæg: 483
Tilmeldt: 19 sep 2009, 19:54

#32 Indlæg af TB206HDI »

kolermanden skrev:
TB206HDI skrev:
kolermanden skrev:nu var det ikke med std. dyser ved rh den gang :ha:

nu køre jeg heller ikke uden ic (90 grad luft) . skuller bare se hvad forskel det gjorde :)

nej det bliver ikke RH denne gang


Ok må jeg spørge om hvem der skal køre den ind så?

(hint jeg kender ikke til nogle i DK der kan køre de AMG spidser rigtigt ind - udover mig selv ;))


det må vi se om det er rigtig ...


Hvem skal køre den ind?

Problemet er at du aldrig ser hvordan det laves medmindre du udlæser boksen. Der bliver lavet meget knald derude... Og der er nogle du bør styre udenom.
Besvar