-Pedersen- skrev:Helt anden ting er at, i har været dygtige til at få det til at fremstå som en std bil. Jeg tænker på trykrør igennem den orginale luftfilter kasse. Og lur mig om turboer nem at se med det store varmeskjold.. ? Ser spilme diskret ud
Mvh
det var osse meningen at alt skulle gemmes så den står så annonym som muligt .. men kan så lige sige at det osse er den mest udfrodrene og tids krævende måde at bygge på...
nej turbo'en kan man heller ikke se..
hvis du har bg bruger har jeg et par album der inde med ombygning'en..
ascona B (steffen) skrev:jacob. her lige lidt billeder til dig... på stempel 3 og 4 er det på udstødnings siden den er flækket... arr glemte toppen af alle 4 sammen , kommer lidt senere i dag..
her fra toppen af, de steder hvor de er flækket er der mækeret med rødt.
Det ser ud som om dine stempler har været meget varme (udvidet sig) og har kysset forringer hvor materialetykkelsen er størst på skørterne. Ovenover skørterne hænger så dine stempelringebæringer. 2 af disse brækket af/flækket på udstødningssiden. Det er med 98% sikkerhed IMO detonation (tændingsbanken). Detonation giver ekstrem varme. Det får stemplerne til at udvide sig. På en 4 ventilet med tændrør i midten er det typisk altid på udstødningssiden baladen opstår. Det er et helt klassisk tegn på detonation du har fået dig. Det eneste du mangler for at du har fuldt hus er begyndende nedbrydning på stempeltoppen. Her kom stempelringebæringerne dig i forkøbet. Find ud af hvorfor du får detonation! Når du kører ind næste gang så på med lyttelapperne (hørebøf med slange fra hvert øre ned til t-stykke med slange til motor), eller få målt EGT. Du kan læse om detonation og evt. syndere her http://powerpage.dk.web26.wannafindserv ... ation.aspx