Jesper H skrev:Hvordan flower det iforhold til vw's 20v top?
Jeg skal nok lave en kort sammenligning. For at gøre det helt færdigt kunne det være sjovt at sammenligne de 2 toyota 20V toppe med de to VW 20V toppe. Mangler stadigt et dødt silvertop og et dødt blacktop topstykke at måle på(og save i)
Andre 20V topstykker der kunne være interessante at sammenligne med?
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Jesper H skrev:Hvordan flower det iforhold til vw's 20v top?
Jeg skal nok lave en kort sammenligning. For at gøre det helt færdigt kunne det være sjovt at sammenligne de 2 toyota 20V toppe med de to VW 20V toppe. Mangler stadigt et dødt silvertop og et dødt blacktop topstykke at måle på(og save i)
Andre 20V topstykker der kunne være interessante at sammenligne med?
Nu er der jo ikke så mange andre at vælge imellem, og dem der er, er ret eksotiske. Men et 5v fra en Ferrari 355 kunne da være meget sjovt at sammenligne med Har set et billede af et 6v topstykke fra Maserati, og et 8v topstykke fra en Honda med ovale stempler. Ingen af delene gik dog i produktion, så måske er der ikke det vilde at hente, når man når over et vist antal.
Jesper H skrev:Hvordan flower det iforhold til vw's 20v top?
Jeg skal nok lave en kort sammenligning. For at gøre det helt færdigt kunne det være sjovt at sammenligne de 2 toyota 20V toppe med de to VW 20V toppe. Mangler stadigt et dødt silvertop og et dødt blacktop topstykke at måle på(og save i)
Andre 20V topstykker der kunne være interessante at sammenligne med?
Nu er der jo ikke så mange andre at vælge imellem, og dem der er, er ret eksotiske. Men et 5v fra en Ferrari 355 kunne da være meget sjovt at sammenligne med Har set et billede af et 6v topstykke fra Maserati, og et 8v topstykke fra en Honda med ovale stempler. Ingen af delene gik dog i produktion, så måske er der ikke det vilde at hente, når man når over et vist antal.
der er INTET at hente i topydelse. men god fyldning ved mange forskellige rpm er små/mange kanaler/ventiler gode til. kig evt på F1 motorer. ingen 5v tilbage. ang det med HONDA med 8v og ovale stempler. der har været serieproduktion... nok mest for at vise at det kunne lade sig gøre. MVH søren
møffe skrev:ford duratec (mazda motor) som ligger i en fiesta ST150.
Er det et 5v? Troede kun den kørte med 4v pr. cylinder?!?
det er kun en 4V top. men med kanon store kanaler og lækre ventiler. har ikke rigtig hørt om en der har portet en endnu. og der er alligevel en del hk at hente i den motor. har en kammi med 188hk i hans fiesta med ganske lette mods.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
møffe skrev:ford duratec (mazda motor) som ligger i en fiesta ST150.
Er det et 5v? Troede kun den kørte med 4v pr. cylinder?!?
det er kun en 4V top. men med kanon store kanaler og lækre ventiler. har ikke rigtig hørt om en der har portet en endnu. og der er alligevel en del hk at hente i den motor. har en kammi med 188hk i hans fiesta med ganske lette mods.
Ja og så da sådan en i Perfomance Ford med kompressorsæt uden ændret indmad med mener jeg 260 hk eller sådan noget..
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
møffe skrev:ford duratec (mazda motor) som ligger i en fiesta ST150.
Er det et 5v? Troede kun den kørte med 4v pr. cylinder?!?
det er kun en 4V top. men med kanon store kanaler og lækre ventiler. har ikke rigtig hørt om en der har portet en endnu. og der er alligevel en del hk at hente i den motor. har en kammi med 188hk i hans fiesta med ganske lette mods.
Ja og så da sådan en i Perfomance Ford med kompressorsæt uden ændret indmad med mener jeg 260 hk eller sådan noget..
ja ca hvad de hener NA på den.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS