Wrinklewall dæk eller ej
Redaktør: Moderatorer
-
snupa
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Østjylland - Grenå
- Kontakt:
Wrinklewall dæk eller ej
Hej Gutter
Jeg har nogle Mickey Thompson bagdæk som er DOT mærkede. Dækkene hedder P325/50R15 ET Street Radial.
Er der nogen af Jer der ved om det er et wrinklewall dæk eller ej?
Grunden til jeg spørger er om jeg kan bruge dækkene i Outlaw klassen hvor wrinklewall dæk højst må være 10.5 tomme på slidbanen.
Ifølge MickeyThompsonOnline, så har P325/50R15 en slidbane bredde på 11.6. Hvis jeg måler, synes jeg dog de er mindre end 10.5.
Jeg har nogle Mickey Thompson bagdæk som er DOT mærkede. Dækkene hedder P325/50R15 ET Street Radial.
Grunden til jeg spørger er om jeg kan bruge dækkene i Outlaw klassen hvor wrinklewall dæk højst må være 10.5 tomme på slidbanen.
Ifølge MickeyThompsonOnline, så har P325/50R15 en slidbane bredde på 11.6. Hvis jeg måler, synes jeg dog de er mindre end 10.5.
1995 MK4 Supra GT47-88
-
Kim Frederiksen
- Senior Medlem
- Geografisk sted: København
-
snupa
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Hej
Tak for svarene, så fandt jeg ud af hvad radial betyder
Har vist imellemtiden besluttet at købe et ekstra sæt fælge med ET DRAG på.
Tak for svarene, så fandt jeg ud af hvad radial betyder
Senest rettet af snupa 19 mar 2010, 21:03, rettet i alt 1 gang.
1995 MK4 Supra GT47-88
-
snupa
- Nyt Medlem
- Kontakt:
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
Dengang reglerne kom ud spurgte jeg ind til reglerne om dæk, godt nok i streetklassen, men der måtte ET street radial ikke bruges fordi de var med wrinklewall 
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Re: Wrinklewall dæk eller ej
Prøv evt at finde tråden med DHB reglementet og stil dit spørgsmål der. Måske det er nemmere at få svar der.snupa skrev:Hej Gutter
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
snupa
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Rolig nu, jeg var såmænd inde i DHB, regler og sikkerhed, men kom til at trykke new topic istedet post reply. Det kan jo svipse.
Yugo Turbo, det kan godt ske det er for ambitiøst, det må året vise. Men, det er jo godt at have et mål og et successkriterie.
Jeg købte bilen af horsepowerfreaks i 2008 men har ikke rigtig haft tid til at bruge den før nu. På youtube er der nogle videoer af den: http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
Yugo Turbo, det kan godt ske det er for ambitiøst, det må året vise. Men, det er jo godt at have et mål og et successkriterie.
Jeg købte bilen af horsepowerfreaks i 2008 men har ikke rigtig haft tid til at bruge den før nu. På youtube er der nogle videoer af den: http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
1995 MK4 Supra GT47-88