ingen ladetryk???
Redaktør: Moderatorer
-
370z
- Nyt Medlem
- Indlæg: 36
- Tilmeldt: 31 aug 2008, 08:50
ingen ladetryk???
Noget der har en ide til hvorfor fa... jeg ikke kan få tryk på? Den er ved at blive mappet og vi kan ikke få mere end 0,6 bars tryk på.. Vi har tjekket følgende: alt er tæt, knast timing og trim, har sat tryk i wastegatene så de er helt lukkede, prøvet at lege lidt med at sætte tændingen tilbage så kunne vi let få dem til at gi 1 bar, så de er spring fuld af energi.. Kom endelig med nogle kvalificerede bud!!!!!!
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Hvordan har tjekket alt er tæt?
Wastegatene.. 1 turbo 2 wg, 2 turbo 2wg?
Tryk i wastegatene..hvilket tryk, statisk eller fra ladetryk? og hvorhenne på wg - over eller under stempel/membran? (over hvis ekstern wg, under hvis actuator til intern wg)
Hvilken motor, turbo/turboer?
Prøv lige at uddyb det med tændingen...
Wastegatene.. 1 turbo 2 wg, 2 turbo 2wg?
Tryk i wastegatene..hvilket tryk, statisk eller fra ladetryk? og hvorhenne på wg - over eller under stempel/membran? (over hvis ekstern wg, under hvis actuator til intern wg)
Hvilken motor, turbo/turboer?
Prøv lige at uddyb det med tændingen...
-
370z
- Nyt Medlem
- Indlæg: 36
- Tilmeldt: 31 aug 2008, 08:50
Haft det hele skilt ad,samlet igen, proppet af og målt det..
2 turboer 2 wg.
Statisk tryk på oversiden.
Bil motor: http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=151961
Ved faktisk ikke helt hva han gjorde med tændingen, det er ham der mapper den der forklarede noget om det, men den fangede jeg ikke lige helt...
2 turboer 2 wg.
Statisk tryk på oversiden.
Bil motor: http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=151961
Ved faktisk ikke helt hva han gjorde med tændingen, det er ham der mapper den der forklarede noget om det, men den fangede jeg ikke lige helt...
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
370z skrev:Haft det hele skilt ad,samlet igen, proppet af og målt det..
2 turboer 2 wg.
Statisk tryk på oversiden.
Bil motor: http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=151961
Ved faktisk ikke helt hva han gjorde med tændingen, det er ham der mapper den der forklarede noget om det, men den fangede jeg ikke lige helt...
Har før oplevet folk havde testet alt var tæt og så var hele indsugningsmanifolden revnet på undersiden. Her fik turboen skylden. Den bedste mulighed er at afmontere indsugningsmanifold og luk huller. Dertil sætte tryk i indsug på turbo.
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
JakobM skrev:Har før oplevet folk havde testet alt var tæt og så var hele indsugningsmanifolden revnet på undersiden. Her fik turboen skylden. Den bedste mulighed er at afmontere indsugningsmanifold og luk huller. Dertil sætte tryk i indsug på turbo.
been there done that, GOOD DAMMIT det var en bet
I love everything thats fast enough to do something stupid with