Nogen der kan gi et bud på hvordan den her virker i praksis , har selvfølgelig læst teksten , men hvad gør den helt nøjagtigt. Snyder den ecuen til at tro der flower mere luft igennem end den ville kunne måle
http://focus.c-f-m.com/index.asp?PageAc ... rodID=1922
Maf sensor
Redaktør: Moderatorer
- BANDIT
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
Maf sensor
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
-
MortenSkals
- Nyt Medlem
- BANDIT
- Mester Medlem
MortenSkals skrev:den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.
men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.
Har fundet ud af det
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
styre de dem også på std ecu med de effekter?BANDIT skrev:MortenSkals skrev:den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.
Har fundet ud af detDet bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- BANDIT
- Mester Medlem
møffe skrev:styre de dem også på std ecu med de effekter?BANDIT skrev:MortenSkals skrev:den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.
Har fundet ud af detDet bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater
Ja , de bruger SCT til std bokse med effekter over 400 hk..
Men std luftmænge måler på en zetec blacktop kan være med til omkring 200 - 210 hk og 250 - 260 hk hvis den flyttes over i et 3" rør
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret