Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 03:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Maf sensor
Indlæg: 05 jun 2009, 12:19 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006, 19:24
Indlæg: 784
Geografisk sted: Sønderjylland
Nogen der kan gi et bud på hvordan den her virker i praksis , har selvfølgelig læst teksten , men hvad gør den helt nøjagtigt. Snyder den ecuen til at tro der flower mere luft igennem end den ville kunne måle

http://focus.c-f-m.com/index.asp?PageAc ... rodID=1922

_________________
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jul 2009, 14:52 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2007, 14:29
Indlæg: 32
den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.

men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jul 2009, 19:22 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006, 19:24
Indlæg: 784
Geografisk sted: Sønderjylland
MortenSkals skrev:
den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.

men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.


Har fundet ud af det :D Det bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater

_________________
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jul 2009, 19:29 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
BANDIT skrev:
MortenSkals skrev:
den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.

men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.


Har fundet ud af det :D Det bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater
styre de dem også på std ecu med de effekter?

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jul 2009, 19:36 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006, 19:24
Indlæg: 784
Geografisk sted: Sønderjylland
møffe skrev:
BANDIT skrev:
MortenSkals skrev:
den snyder boksen og laver signalet om så signalet ikke maxer med en org. MAF sensor som i princippet er for "lille". så vidt jeg kan læse.

men vil nu ikke mene det er en præcis og gangbar løsning.


Har fundet ud af det :D Det bruger dem i en lind strøm i US ved effekter over 200 hk med gode resultater
styre de dem også på std ecu med de effekter?


Ja , de bruger SCT til std bokse med effekter over 400 hk..

Men std luftmænge måler på en zetec blacktop kan være med til omkring 200 - 210 hk og 250 - 260 hk hvis den flyttes over i et 3" rør

_________________
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team