hejsa
jeg har en xtra motor til min nissan gti 1.6
jeg er lige kommet i lære som mekaniker
jeg skal til at skille den xtra motor ad
så regner med at jeg ´vil bore den op til 1.8 og se om jeg kan få fat i nogen turbo stempler til den
hvis der er nogen der har lavet sådan et projekt kan i så ikk lige hjælpe mig
det er som sagt en 1.6 16v motor jeg har
please hjælp mig da jeg virkelig gerne vil lære noget af det ved godt der er nemmere at tage en turbo motor og ligge i
Hilsen Bjarke
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Monter turbo(vælg en stor varmside), intercooler, lidt større dyser sikkert og en motorstyring.
Nyt udstødningssystem og en hjemmelavet udstødningsmanifol og rørføring til intercooler.
De 200hk er nemt hjemme.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
hej
jamen jeg er så heldig at nissan 200sx
der passer udstødnings manifold fra
og intcooler
regner med at tage noget af mine stempler en ståltoppakning
og nogen større dyser evt et ms system
regner med 0.8 bar i tryk skulle række til 200 hk og selvfølgelig en stærkere kobling