Tændrør forskel

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
MortenS
Medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14 okt 2011, 19:56

#21 Indlæg af MortenS »

Jakobsen skrev:Hvilke tænspoler anses som de nye eller gode ? Dem der ender på 115D ??


Mener du har de goe. ;)
Audi A4 1.8T quattro 97'
604hk/655nm
Brugeravatar
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup

#22 Indlæg af Jakobsen »

Altså dem jeg har er dem uden bolte, dem du bare smider ned :D om de er gode eller ej tør jeg ik sige :D
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#23 Indlæg af John Sahl »

MortenS skrev:
Jakobsen skrev:Hvilke tænspoler anses som de nye eller gode ? Dem der ender på 115D ??


Mener du har de goe. ;)


Jeg er også interesseret i hvilke der er de gode, gerne så jeg kan søge direkte på dem og købe?
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#24 Indlæg af K-FINN »

Er der gode og dårlige coils ved vw. Coils fra en 129 hk toyota sugemotor kan tænde 1000hk methanoel uhyre.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#25 Indlæg af HenrikGM »

Nogen der har nogle konkrete numre på de spoler vi snakker om, samt nypris?`
Eller typisk brugtpris?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
MortenS
Medlem
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14 okt 2011, 19:56

#26 Indlæg af MortenS »

K-FINN skrev:Er der gode og dårlige coils ved vw. Coils fra en 129 hk toyota sugemotor kan tænde 1000hk methanoel uhyre.


Det kan vag's gode også ;)
Audi A4 1.8T quattro 97'
604hk/655nm
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#27 Indlæg af K-FINN »

vw eller toyota spoler
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#28 Indlæg af John Sahl »

K-FINN skrev:vw eller toyota spoler


VW
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup

#29 Indlæg af Jakobsen »

Det nyeste inden for VAG Spoler der duer er vist TFSI spolen, kan se der er flere der bruger dem

de er næsten plug & play på 1,8t motore, forskellen fysisk er de er 14mm højere end 115 Spolen..
Brugeravatar
Kedde1980
Medlem
Indlæg: 116
Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
Geografisk sted: Ribe, Danmark

#30 Indlæg af Kedde1980 »

Jakobsen skrev:Det nyeste inden for VAG Spoler der duer er vist TFSI spolen, kan se der er flere der bruger dem

de er næsten plug & play på 1,8t motore, forskellen fysisk er de er 14mm højere end 115 Spolen..


Dem fra 1.8t Årg 2005 og frem er lige så kraftige. Alle nye typer der proppes i uden bolte er der godt knald i.
Det er bare at finde dem som passer bedst,
De holder dog max 120.000km, men det er jo ikke så vigtigt på den slags projekter.
MVH Christian


1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
Besvar