Mener du har de goe.Jakobsen skrev:Hvilke tænspoler anses som de nye eller gode ? Dem der ender på 115D ??
Tændrør forskel
Redaktør: Moderatorer
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Nogen der har nogle konkrete numre på de spoler vi snakker om, samt nypris?`
Eller typisk brugtpris?
Eller typisk brugtpris?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- Kedde1980
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
- Geografisk sted: Ribe, Danmark
Dem fra 1.8t Årg 2005 og frem er lige så kraftige. Alle nye typer der proppes i uden bolte er der godt knald i.Jakobsen skrev:Det nyeste inden for VAG Spoler der duer er vist TFSI spolen, kan se der er flere der bruger dem
de er næsten plug & play på 1,8t motore, forskellen fysisk er de er 14mm højere end 115 Spolen..
Det er bare at finde dem som passer bedst,
De holder dog max 120.000km, men det er jo ikke så vigtigt på den slags projekter.
MVH Christian
1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
