Morten VJ skrev:[Betinget af at den ikke kører under de 11 sek. så er denne blikdåse fuldt lovlig uden bur, og andre strammere krav.
Og den er jo så sikker da det kun er ensrettet trafik, og hovedparten af ulykkerne sker inden for de første 100m. Så hastigheden er ringe.
Og et bur hjælper jo ingen ting.
Hvorfor vil du ikke ofre de småpenge der er tale om på din egen personlige sikkerhed.
Men du er måske udødelig??
Og det er ikke grundet et eller flere uheld, at reglerne skal strammes, det var slet ikke det IQS skrev.
Men mere et oplæg til en viktig debat der var gået lidt død.
Og hvorfor er der ikke flere aktive udøvere der har en mening om dette.
Det undre mig sku lidt, da det er deres liv de sætter på spil.
MVH
Morten
udødlig. tjaa.. er jo vestjyde så holder fast til den sidste muslim er væk (bare fis)
nu er jeg ikke en af de personer der har råd til legetøj og en til hverdag i sådan en kaliber at jeg kan deltage på højt plan. det kom jeg igang med at køre Qmile for sent til. og jeg har på fornemmelsen at der er mange der har det ligesom mig. derfor er bur et lidt dyrt købt sikkerhedsudstyr. (til min koster en ca 10K ) og bilen skal bruges tildagligt. nu ved jeg ikke med andre MEN at køre til LeMans i en bil med stålstænger på kryds og tværs er nok noget de fleste bliver træt af.
om det at jeg ikke har bur i min dagligdags bil gør at jeg hader livet så er der mange af ligesinede i den by jeg bor i!
og mon ikke at de fleste aktive udøvere i denne klasse 10.9 sek og ned er yderst få af brugerne på dette forum. for så mange biler er der nu heller ikke.
jeg kan da personeligt sige at der er ikke mange biler er kan følge min her i omegnen af hvor jeg bor. og så mange hk har min sierra heller ikke. og mon ikke jeg kan køre en lav 14 tid.