Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Normalt skiller de break out tider i hele sekunder, men lige pludselig er det 9,7 sec, ikke nogen tilfældig tid hvis du ser på den grønne escort tider.
Syntes DHB tilpasser regler til den ford..
Men uanset hvad DHB og latterlige regler siger, er brian i hans MK4 DK's hurtigste med 9,57 ved kun 1,6 bar, det kan ingen tage fra ham...
EDIT: Der var dog en ond camaro der lige kørte 10,50 lige efter.
Det er så rigtigt ærgeligt at Brian ikke lige tænker lidt taktisk. Han VED han er sikret en finaleplads, og han VED han vil blive udelukket hvis han kører hurtigere en gang til. Han kunne have brugt tiden på at trimme bilen til at køre konstante 9,71 og dermed banket den ford på elegant vis.(den ære fik en vis fin bimmer istedet)
Jeg var selv ovre og lykønske ham med tiden, det er kanon godt gået, men desværre nogle få 1/100 dele for hurtig til den aktuelle banegodkendelse.
Jeg tror ikke reglerne er tilpasset den Ford, da den reelt ikke kan køre helt så stærkt.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!