C20XE Spjælde
Redaktør: Moderatorer
-
Carsten
- Medlem
Supra> Det var også hvad KB gutten sagde til mig... kan man ikke calibrere det, eller er det noget lort mildt ud sagt.
Proxie> Det er præcis hvad min gør.. men den kører egentlig ok når man accelerere, bortset fra den kun yder 179HK hvor den BURDE yde i nærheden af 220-225HK. Men det er klart hvis den ikke ved hvor meget luft den får ind...
Proxie> Det er præcis hvad min gør.. men den kører egentlig ok når man accelerere, bortset fra den kun yder 179HK hvor den BURDE yde i nærheden af 220-225HK. Men det er klart hvis den ikke ved hvor meget luft den får ind...
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
K-FINN
- Mester Medlem
Carsten skrev:Supra> Det var også hvad KB gutten sagde til mig... kan man ikke calibrere det, eller er det noget lort mildt ud sagt.
Man kan godt trække lidt i signaler og snyde den.
Så hellere smide hele lortet væk, og få en programerbar ECU.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
Carsten
- Medlem
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
selvfølgelig kan det laves i andre matrialer. lige hvad du har lyst til. du kan sikkert også lave den i pileflet.Proxie skrev:Ok normalt ville jeg vælge rustfri ti´l plenium... men (nu skal I ikke grine) , kan jeg ikke lave en i glasfiber?? evt kulfiber![]()
Jeg tænker på ..i fiber ser jeg jo potentialen i lave noget top liret
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
møffe skrev:selvfølgelig kan det laves i andre matrialer. lige hvad du har lyst til. du kan sikkert også lave den i pileflet.Proxie skrev:Ok normalt ville jeg vælge rustfri ti´l plenium... men (nu skal I ikke grine) , kan jeg ikke lave en i glasfiber?? evt kulfiber![]()
lol
-
Runesm
- Mester Medlem
møffe skrev:selvfølgelig kan det laves i andre matrialer. lige hvad du har lyst til. du kan sikkert også lave den i pileflet.Proxie skrev:Ok normalt ville jeg vælge rustfri ti´l plenium... men (nu skal I ikke grine) , kan jeg ikke lave en i glasfiber?? evt kulfiber![]()
Tror du får naller i fingrene hvis du skal flette pil så stramt at det bli'r lufttæt
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo