C20XE Spjælde
Redaktør: Moderatorer
-
Carsten
- Medlem
Supra> Det var også hvad KB gutten sagde til mig... kan man ikke calibrere det, eller er det noget lort mildt ud sagt.
Proxie> Det er præcis hvad min gør.. men den kører egentlig ok når man accelerere, bortset fra den kun yder 179HK hvor den BURDE yde i nærheden af 220-225HK. Men det er klart hvis den ikke ved hvor meget luft den får ind...
Proxie> Det er præcis hvad min gør.. men den kører egentlig ok når man accelerere, bortset fra den kun yder 179HK hvor den BURDE yde i nærheden af 220-225HK. Men det er klart hvis den ikke ved hvor meget luft den får ind...
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
K-FINN
- Mester Medlem
Man kan godt trække lidt i signaler og snyde den.Carsten skrev:Supra> Det var også hvad KB gutten sagde til mig... kan man ikke calibrere det, eller er det noget lort mildt ud sagt.
Så hellere smide hele lortet væk, og få en programerbar ECU.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
Carsten
- Medlem
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
selvfølgelig kan det laves i andre matrialer. lige hvad du har lyst til. du kan sikkert også lave den i pileflet.Proxie skrev:Ok normalt ville jeg vælge rustfri ti´l plenium... men (nu skal I ikke grine) , kan jeg ikke lave en i glasfiber?? evt kulfiber![]()
Jeg tænker på ..i fiber ser jeg jo potentialen i lave noget top liret
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
Proxie
- Junior Medlem
- Kontakt:
lolmøffe skrev:selvfølgelig kan det laves i andre matrialer. lige hvad du har lyst til. du kan sikkert også lave den i pileflet.Proxie skrev:Ok normalt ville jeg vælge rustfri ti´l plenium... men (nu skal I ikke grine) , kan jeg ikke lave en i glasfiber?? evt kulfiber![]()
-
Runesm
- Mester Medlem
Tror du får naller i fingrene hvis du skal flette pil så stramt at det bli'r lufttætmøffe skrev:selvfølgelig kan det laves i andre matrialer. lige hvad du har lyst til. du kan sikkert også lave den i pileflet.Proxie skrev:Ok normalt ville jeg vælge rustfri ti´l plenium... men (nu skal I ikke grine) , kan jeg ikke lave en i glasfiber?? evt kulfiber![]()
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo