meisner skrev:
ja så skal jeg jo nok overveje om ikke jeg skulle starte med at køre det som et tilskudssystem, regner med at køre mellem 0,5 - 0,8, lidt afhængig af tilskudssystemet bliver det jo så, men nok ikke mere end 0,5.
Jeg ved ikke helt hvad min standard mapsensor finder på når der kommer overtryk i indsugningen, om den får tændingen til at opføre sig meget mærkeligt, eller om den bare følger med...
men det er da værd at overveje om ikke jeg skulle starte med at have MS som tlskudssystem, og køre mellem 0,5 0g 0,8, man vil jo helst have mest muligt under hjelmen, jeg kan sidenhen da så få den til at overtage det hele, har planer om en større turbo på et senere tidspunkt, samt bearbejdning af topstykke anden gearkasse og stærkere kobling ( bilen skal skilles helt på et tidspunkt da den skal have ny lak i anden farve)
Hvor længe vil du skyde på det vil tage at trille et tilskudssystem ind?
Og den kedelige del, hvad skal det koste mig?
din mapsensor skal jeg nok lukke munden på, resten kan vi jo ta pr tlf eller email, send mig en PM