lqs skrev:
HARTVIG. du skriver meget. men kun om det du gerne vil have frem i lyset!
ang. regler for generalforsamling i din forening... så findes foreningens? regler frit tilgængelige på hjemmesiden.
først STRIBEN ÅLBORG. så streetracing.... så SKIVE..... hvad bliver det næste? måske det kun er mig der kan se et uheldigt mønster? MVH. søren PKJ/NDCD
Hold da fest man... Det er da vist ikke særlig nemt at lægge låg på sagen og komme videre, når der konstant bliver rodet op i konflikten igen....
Citat:
Havneren wrote:
John Sahl wrote:
Men mon der kan opnås enighed om noget så simpelt som distancen?
.
Nå ja for pokker John... Vandel er jo den eneste der køres 402m på. Jaaa... Der er nogle problemer der så skulle løses der.
Men er mere siriøst alternativ til det her pop arragement DHB. Det kunne altså være interessant! Jeg kunne godt håbe på noget sådan i hvert fald. Jeg er sikker på at der nok skulle være en kanon opbakning til det i hvert fald.
V/h Chr
Jeg er faktisk bange for at det eneste puplikum der kommer er hovedsagligt dem der køre, hvis altså der ikke må indtages alkohol...
Det er desværre set på mange måder, fjerner man alkohol fuldt ud, fjerner man også en stor del menskere.
Puplikum kommer for at havde det sjovt, og med den holdning danskerne har så skal der sku alkohol til, ellers bliver det jo ikke nær så sjovt.
Hvor mange tror du møder op til alko-frit race? Ikke overdrevet mange...
Min egen holdning er at alkohol gerne må indtages, men det hedder bare alkohol test så snart man nærmer sig banen i en bil! Dem der er over 0.0% er ude af racet...
Ja, jeg kunne personligt godt finde på det og jeg kender da også et par andre der også kunne, men det er da også
det. Det er nok mere at tage fra midtsjælland til et eller andet mørkt sted i Jylland,

, der afskrækker...
Ellers sidder jeg bare og tænker på hvor meget sprut der bliver indtaget under en ulovlig omgang hurtigløb på striben lørdag nat. Nu har jeg kun været med til det "show" EEN gang, hvilke nok kan syntes lidt svagt at basere sine udsagn på, men jeg så da ingen stå og drikke bajer eller lign. Det må da være det samme slags publikum, der kunne finde på at se på det omtalte arrangement.