Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 22:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 131 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Horsens
Okey - kanon.
Det vidste jeg ikke. Så lærte jeg det - tak for oplysningen. :D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Havneren skrev:
Jeg har dyb respekt for den indsats Hartwig og banden laver for streetrace i Danmark - Det må der ikke være tvivl om. Alligevel syntes jeg måske lige jeg alligevel vil gøre lidt mere ud af hvorfor jeg mener at PKJ pt er den bedste streetrace klub. Det skylder jeg nok Hartwig.

www.p-k-j.dk kan man se nogle af de forskellige arrangementer og man kan på nogle af dem se tider osv. Der har jeg kunne se at de ved et tilfældigt af arrangementerne har haft 184 starter og dette mellem kl 10 og kl 16. Det er en frekvens på 30 starter i timen eller det samme som en start hver andet min.

Dvs.
-Frekvens i gennemsnit 1 start hvert 2 min.

Ja - så batter vores +900 starter i Randers og +250 starter i Aalborg jo nada :wink: og sidste gang i Aalborg var vi endda belastet af en bane som skulle lukkes ca. 15 minutter hver time - et lille detalje som er rettet til næste løb.

Citat:
-Antal bane arrangementer planlagt i år (her har jeg også taget trackday med godt nok. Jeg mener det bør tælle med) 5 stk.

Ingen slår PKJ på antal arrangementer (endnu) - men til gengæld laver vi ikke arrangementer hvor det f.eks. kun er klubbens medlemmer der kan deltage i finalerne :wink: hos os er der åbent for alle.

Citat:
-Prisen... Sidst betalte jeg intet da jeg er medlem af PKJ. For ikke medlemmer koster det vidst 200kr mener jeg. Normalt 100kr for medlemmer, men ikke til DHKB.

For ikke medlemmer og alle andre tager vi mellem kr. 100,- og kr. 150,- pr. løb og prisen afhænger af de reelle omkostninger ved arrangementet og så spare jeg udgifterne til at være medlem af en streetraceforening .... åhhh undskyld Peugeot klub :roll: (læses med et glimt i øjet)

Citat:
-402 meter bane.

Helt enig - men som sagt tidligere så arbejdes der intenst på at få banen i Aalborg forberedt til 402 meter - men p.t. er den altså kun 800 meter og det finder vi altså ikke forsvarligt - men betydeligt mere sikkert end på KTA i Randers.

Vi syntes simpelthen at Vandel er for dyr når målet er at lave publikums arrangementer - og lykkedes det ikke at forlænge banen så arbejder vi jo som sagt med både Sindal og Skive som meget billigere alternativer.

På trods herfor så har vi jo ikke det mindste problem med at skaffe masser af deltager til vores 201 meter arrangementer - så der er tilsyneladende kørere til både 201 og 402 meter.

Citat:
Dette er de springende punkter der gør at jeg mener det pt er Danmarks bedste klub.

V/h Chr

Helt fair - jeg syntes bare at man skal udtale sig baseret på facts og ikke bare holdninger og 3-hånds fortællinger :wink:

Hartvig

Titel:
Mester Medlem

fakta? er fakta ikke at din forening er blevet nævnt i masser af medier....uden faktisk at have været en forening?
hvornår var det i havde genneralforsamling? altså stiftende!
hvornår er det i har haft siden...(reglerne siger første kvartal)....?
er det P-K-Js skyld du ikke kan finde ud af at opføre dig anstændigt? så du bliver banned på HI-speed? har ikke gidet kommentere dine indlæg tidligere, for det er jo den samme historie om igen. alt for mange historier og alt for lidt aktion! for to år siden skrev du i ville afholde 6-8 løb over 402m årligt.... i har ingen lavet ind til nu! du har mit nummer. MVH. søren PKJ/NDCD

Titel:
Medlem

Henrik @

Hvorfor skal jeg og PKJ ligge navn til det lort, som du laver.
Du beder mig skrive et indlæg på hi-speed, hvor jeg skal forsvare dig imod alle de andre på Hi-speed.

Jeg gør /skriver ikke noget inden jeg høre det fra begge parter, og da den anden part var flyttet til Norge, vil jeg ikke rede din røv.

Hvad andre skriver om mig eller PKJ skal jeg nok selv tage affære om. Det behøver jeg ikke andre om.

Jeg har reddet dig engang før inden streetrace i Randers.
Vi gjorde fordi det var et godt intiativ, men det her er takken for det.

Jeg ønsker ikke at svine nogle til, men der er grænser.

Henrik : du må gerne forsvare dig, men regn ikke med at jeg svare igen.

Mvh.

John Kristensen.
PKJ.

Over and out.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
fakta? er fakta ikke at din forening er blevet nævnt i masser af medier....uden faktisk at have været en forening?
er det P-K-Js skyld du ikke kan finde ud af at opføre dig anstændigt? så du bliver banned på HI-speed? har ikke gidet kommentere dine indlæg tidligere, for det er jo den samme historie om igen. alt for mange historier og alt for lidt aktion! for to år siden skrev du i ville afholde 6-8 løb over 402m årligt.... i har ingen lavet ind til nu! du har mit nummer. MVH. søren PKJ/NDCD

Hi-hi.... helt okay Søren - jeg kan tåle det :wink:

Streetracing.dk har faktisk afholdt 2 løb i maj 2005 og maj 2006 og forud for det lavede vi løb i Striben Aalborg regi race i Randers i 2004. Derudover har vi holdt mærkeklub arrangement i Viborg også i 2005 - så at vi ingen har lavet indtil nu er da ihvertfald en lodret løgn og kendetegnende for den propagande som vi uretmæssigt er blevet mødt med - ofte fra personer med nær tilknytning til "konkurrende" foreninger.

Derudover har vi i foråret 2006 ydet en stor indsats for at få etableret en lokal streetrace forening i Skive. Så det kan godt være at vi ikke har fået lavet så mange løb - til gengæld kæmper vi på græsrodsniveau for at skaffe permanente baner i Danmark, eller sagt på en anden måde - mens f.eks. PKJ laver Streetrace udelukkende for penge så tager vi det lange seje træk for at få sporten etableret bredt i Danmark.

Desuden Streetracing.dk er skam en forening i bedste velgående med en kreds af medlemmer og bestyrelse som brænder for sagen, og som også gider tage det tunge slæb med politikerne mv. - vi har så bare på grundlag af tidligere erfaring besluttet, at vi ikke ønsker at være en stor og administrativ tung forening.

I praksis har det nemlig vist sig at deltagerne er fløjtende ligeglade med om vi er en kæmpe forening, deres primære interesse er bare at der er en stribe asfalt og noget tidtagning - det er det de ønsker, og det er det de er villige til at betale for.

Forøvrigt afholder Streetracing.dk naturligvis sine generalforsamlinger helt i henhold til vores vedtægter - og det ville du også vide hvis du var medlem af foreningen, men det er du ikke - og derfor aner du ikke en klaphat om foreningens interne forhold. Men som det er set før så er det sjovere at gå efter manden end bolden :wink:

Vi blander os jo heller ikke i PKJ's interne forhold og økonomi - mon ikke du ville tage det ilde op hvis jeg begyndte at afkræve dig regnskaber fra PKJ's arrangementer - hvilket måske kunne være rimeligt hvis jeg var medlem af foreningen, men som ikke-medlem ville det da være fuldkommen malplaceret (undtagen hvis foreningen hedder Streetracing.dk).

Hi-Speed er en trist historie hvor jeg blev bannet i de hektiske døgn umiddelbart efter løbet den 14. maj 2005 - altsammen som resultat af at nogle mennesker begyndte at sprede falske og urigtige rygter og ja - jeg blev sur og gal og det benyttede nogle til at banne mig på, så de samme mennesker i fred og ro kunne forsætte smædekampagnen.

Nøjagtig som for 2 år siden er det fortsat vores ambition at afvikle et antal Streetrace arrangementer om året også gerne på 402 meter bane, men grundet hensynet/prioriteringen af job og studier har vi ikke kunnet indfri forventningerne endnu - med det betyder ikke at vi har opgivet målet - tværtimod.

Men derfra og så til at sige "i har ingen lavet ind til nu!" er der altså meget langt Søren, og som sædvanlig skal vi bare udsættes for urigtig påstande og manglende kendskab til fakta. Jeg gider godt tage snakken/kritikken - men som minimun skal du altså have styr på dine fakta - og vil du have detaljeret kendskab til vores forenings forhold kan du bare søge om optagelse :P

Fang mig på MSN peugeot406xs@hotmail.com så kan tråden komme tilbage på sporet.

Hartvig

Senest rettet af Hartvig 06 jun 2006, 21:06, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Danmark
att Hartvig

Det lyder som om du tuder lidt lige nu, hvis det ikke er gået op for dig så er DHKB et arrangement for Danmark Hurtigste KLUB Bil, så det er da 100% fair den måde det blev afviklet på som altid, og deres arrangement har altid taget udgang i kørene og ikke en masse lamere der skal stå og kigge på som til DHB de kan tjene en masse penge på, og gå i vejen for kørene.

Har ingen interesse i at køre 201m da turboen knapt nok når at spoole op inden banen er overstået.

Det jeg og flere kan konkludere er at PKJ er klart den bedste streetrace arrangør i DK.

PKJ keep up the good work :D

Titel:
Mester Medlem

Hummm...

Jeg syntes mildest talt tråden har taget en måske lidt uheldig drejning - Det var i hvert fald ikke MIN hensigt da jeg startede den. Det er selvfølgelig godt at få snakket tingene ud - Jeg håber da det vil fører til noget konstruktivt og ikke bare mere afstand klubber, foreninger og initiativtagere imellem... I så fald vil streetrace i DK tage et skridt den forkerte vej og det vil ikke gavne nogen som helst.

V/h Chr

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem

Ok Hartwig - Det må jeg gide dig. Det er mange starter - Dvs. der mangler lidt info... Evt. lidt dokumentation - 900 starte på de samme 6 timer som pkj? Dvs... 2,5 starter pr. min i gennemsnit... Godt nok kører i kun 201m og kan spare lidt tid der, men med mindre i sender de næste biler afsted før de andre har forladt banen mener jeg ikke det bør kunne laqde sig gøre det der...

Ja.. Og når jeg siger starter mener jeg jo HEATS og ikke enkelt biler. Bare lige for at slå det fast :D

V/h Chr

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Mark skrev:
att Hartvig

Det lyder som om du tuder lidt lige nu, hvis det ikke er gået op for dig så er DHKB et arrangement for Danmark Hurtigste KLUB Bil, så det er da 100% fair den måde det blev afviklet på som altid, og deres arrangement har altid taget udgang i kørene og ikke en masse lamere der skal stå og kigge på som til DHB de kan tjene en masse penge på, og gå i vejen for kørene.

Har ingen interesse i at køre 201m da turboen knapt nok når at spoole op inden banen er overstået.

Det jeg og flere kan konkludere er at PKJ er klart den bedste streetrace arrangør i DK.

PKJ keep up the good work :D

Jamen det er jeg egentlig ikke uenig i - PKJ har i årevis arrangeret gode Streetrace arrangementer på Vandel det er overhovedet ikke til diskussion - og denne tråd skal ikke endnu en gang udvikle sig til en PKJ vs. Streetracing.dk battle - det er ikke til gavn for nogen parter, så jeg beklager min del at tuderiet hvis det generer nogen :oops:

Back to business - det vi snakkede om var at lave et supplement til "havnefesten" DHB, hvor fokus er race på distancen - godt socialt samvær uden det hele skal drukne i bajere og patter (ikke at jeg har noget imod nogle af delene - det skal blot være hver for sig IMO).

Hvis et sådant arrangement skal kunne løftes og lykkedes, så tror jeg at en farbar vej er et tæt samarbejde med de forskellige alternative arrangører i Danmark, herunder f.eks. PKJ, Holeby og Streetracing.dk.

Og i en sådan sammenhæng skal jeg være den første til at lægge "tuderiet" på hylden og bidrage positivt til at vise Danmarks politikere og andre beslutningstagere at Lovligt Streetrace er en sport der er kommet for at blive - og at sportsgrenen sagtens kan afvikles uden det hele skal pakkes ind i bearbust og nøgne chicks.

Hartvig

Titel:
Mester Medlem

Hartvig skrev:
lqs skrev:

Hi-hi.... helt okay Søren - jeg kan tåle det :wink:

Streetracing.dk har faktisk afholdt 2 løb i maj 2005 og maj 2006 og forud for det lavede vi løb i Striben Aalborg regi race i Randers i 2004. Derudover har vi holdt mærkeklub arrangement i Viborg også i 2005 - så at vi ingen har lavet indtil nu er da ihvertfald en lodret løgn og kendetegnende for den propagande som vi uretmæssigt er blevet mødt
med - ofte fra personer med nær tilknytning til "konkurrende" foreninger.

Aaa... Det Søren mente var at i ingen 402m løb havde lavet - Sådan læste jeg det i hvert fald. Og det er vel rigtig nok? Jeg skal så ikke gøre mig klog på hvem der har lovet hvad osv...

Derudover har vi i foråret 2006 ydet en stor indsats for at få etableret en lokal streetrace forening i Skive. Så det kan godt være at vi ikke har fået lavet så mange løb - til gengæld kæmper vi på græsrodsniveau for at skaffe permanente baner i Danmark, eller sagt på en anden måde - mens f.eks. PKJ laver Streetrace udelukkende for penge så tager vi det lange seje træk for at få sporten etableret bredt i Danmark.

Desuden Streetracing.dk er skam en forening i bedste velgående med en kreds af medlemmer og bestyrelse som brænder for sagen, og som også gider tage det tunge slæb med politikerne mv. - vi har så bare på grundlag af tidligere erfaring besluttet, at vi ikke ønsker at være en stor og administrativ tung forening.

I praksis har det nemlig vist sig at deltagerne er fløjtende ligeglade med om vi er en kæmpe forening, deres primære interesse er bare at der er en stribe asfalt og noget tidtagning - det er det de ønsker, og det er det de er villige til at betale for.

Forøvrigt afholder Streetracing.dk naturligvis sine generalforsamlinger helt i henhold til vores vedtægter - og det ville du også vide hvis du var medlem af foreningen, men det er du ikke - og derfor aner du ikke en klaphat om foreningens interne forhold. Men som det er set før så er det sjovere at gå efter manden end bolden :wink:

Vi blander os jo heller ikke i PKJ's interne forhold og økonomi - mon ikke du ville tage det ilde op hvis jeg begyndte at afkræve dig regnskaber fra PKJ's arrangementer - hvilket måske kunne være rimeligt hvis jeg var medlem af foreningen, men som ikke-medlem ville det da være fuldkommen malplaceret (undtagen hvis foreningen hedder Streetracing.dk).

Hi-Speed er en trist historie hvor jeg blev bannet i de hektiske døgn umiddelbart efter løbet den 14. maj 2005 - altsammen som resultat af at nogle mennesker begyndte at sprede falske og urigtige rygter og ja - jeg blev sur og gal og det benyttede nogle til at banne mig på, så de samme mennesker i fred og ro kunne forsætte smædekampagnen.

Nøjagtig som for 2 år siden er det fortsat vores ambition at afvikle et antal Streetrace arrangementer om året også gerne på 402 meter bane, men grundet hensynet/prioriteringen af job og studier har vi ikke kunnet indfri forventningerne endnu - med det betyder ikke at vi har opgivet målet - tværtimod.

Men derfra og så til at sige "i har ingen lavet ind til nu!" er der altså meget langt Søren, og som sædvanlig skal vi bare udsættes for urigtig påstande og manglende kendskab til fakta. Jeg gider godt tage snakken/kritikken - men som minimun skal du altså have styr på dine fakta - og vil du have detaljeret kendskab til vores forenings forhold kan du bare søge om optagelse :P

Fang mig på MSN peugeot406xs@hotmail.com så kan tråden komme tilbage på sporet.

Hartvig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 131 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Næste

Alle tider er UTC + 1 time