lqs skrev:
fakta? er fakta ikke at din forening er blevet nævnt i masser af medier....uden faktisk at have været en forening?
hvornår var det i havde genneralforsamling? altså stiftende!
hvornår er det i har haft siden...(reglerne siger første kvartal)....?
er det P-K-Js skyld du ikke kan finde ud af at opføre dig anstændigt? så du bliver banned på HI-speed? har ikke gidet kommentere dine indlæg tidligere, for det er jo den samme historie om igen. alt for mange historier og alt for lidt aktion! for to år siden skrev du i ville afholde 6-8 løb over 402m årligt.... i har ingen lavet ind til nu! du har mit nummer. MVH. søren PKJ/NDCD
Hi-hi.... helt okay Søren - jeg kan tåle det
Streetracing.dk har faktisk afholdt 2 løb i maj 2005 og maj 2006 og forud for det lavede vi løb i Striben Aalborg regi race i Randers i 2004. Derudover har vi holdt mærkeklub arrangement i Viborg også i 2005 - så at vi ingen har lavet indtil nu er da ihvertfald en lodret løgn og kendetegnende for den propagande som vi uretmæssigt er blevet mødt
med - ofte fra personer med nær tilknytning til "konkurrende" foreninger.
Aaa... Det Søren mente var at i ingen 402m løb havde lavet - Sådan læste jeg det i hvert fald. Og det er vel rigtig nok? Jeg skal så ikke gøre mig klog på hvem der har lovet hvad osv...Derudover har vi i foråret 2006 ydet en stor indsats for at få etableret en lokal streetrace forening i Skive. Så det kan godt være at vi ikke har fået lavet så mange løb - til gengæld kæmper vi på græsrodsniveau for at skaffe permanente baner i Danmark, eller sagt på en anden måde - mens f.eks. PKJ laver Streetrace udelukkende for penge så tager vi det lange seje træk for at få sporten etableret bredt i Danmark.
Desuden Streetracing.dk er skam en forening i bedste velgående med en kreds af medlemmer og bestyrelse som brænder for sagen, og som også gider tage det tunge slæb med politikerne mv. - vi har så bare på grundlag af tidligere erfaring besluttet, at vi ikke ønsker at være en stor og administrativ tung forening.
I praksis har det nemlig vist sig at deltagerne er fløjtende ligeglade med om vi er en kæmpe forening, deres primære interesse er bare at der er en stribe asfalt og noget tidtagning - det er det de ønsker, og det er det de er villige til at betale for.
Forøvrigt afholder Streetracing.dk naturligvis sine generalforsamlinger helt i henhold til vores vedtægter - og det ville du også vide hvis du var medlem af foreningen, men det er du ikke - og derfor aner du ikke en klaphat om foreningens interne forhold. Men som det er set før så er det sjovere at gå efter manden end bolden
Vi blander os jo heller ikke i PKJ's interne forhold og økonomi - mon ikke du ville tage det ilde op hvis jeg begyndte at afkræve dig regnskaber fra PKJ's arrangementer - hvilket måske kunne være rimeligt hvis jeg var medlem af foreningen, men som ikke-medlem ville det da være fuldkommen malplaceret (undtagen hvis foreningen hedder Streetracing.dk).
Hi-Speed er en trist historie hvor jeg blev bannet i de hektiske døgn umiddelbart efter løbet den 14. maj 2005 - altsammen som resultat af at nogle mennesker begyndte at sprede falske og urigtige rygter og ja - jeg blev sur og gal og det benyttede nogle til at banne mig på, så de samme mennesker i fred og ro kunne forsætte smædekampagnen.
Nøjagtig som for 2 år siden er det fortsat vores ambition at afvikle et antal Streetrace arrangementer om året også gerne på 402 meter bane, men grundet hensynet/prioriteringen af job og studier har vi ikke kunnet indfri forventningerne endnu - med det betyder ikke at vi har opgivet målet - tværtimod.
Men derfra og så til at sige
"i har ingen lavet ind til nu!" er der altså meget langt Søren, og som sædvanlig skal vi bare udsættes for urigtig påstande og manglende kendskab til fakta. Jeg gider godt tage snakken/kritikken - men som minimun skal du altså have styr på dine fakta - og vil du have detaljeret kendskab til vores forenings forhold kan du bare søge om optagelse
Fang mig på MSN
peugeot406xs@hotmail.com så kan tråden komme tilbage på sporet.
Hartvig