Finn Tolstrup Pedersen skrev:
HEHE havner. Du elsker at rør lidt i gryden.
Men ´syntes godt nok der er mange kloge ord her.Kan ikke forstå
at nogen herfra ikke starter deres egen tuningsfirma, eller bliver ansat i F1.Fordi ud fra deres udtalelser ved de ALT om tuning og justering af motor.
MVh Finn
Jaaa... Det er godt at røre lidt i det andre venter på falder til ro
Finn... Tuningsbranchen er fyldt med dumme, uerlige, ikke købe stærke, ikke realistiske og tit utaknemmelige folk (FORSTÅ MIG RET) Vi snakker bl.a. Brianer. Vi snakker dem der ringer 100 gange med spørgsmål men aldrig ligger nogle penge. Det er en utaknemlig branche som jeg da i hvert fald aldrig ville satse på skulle sætte mad på bordet - Andre har det nok lige sådan. En alt for ustabilt indkomst som er under indflydelse af faktore som man ikke altid selv har kontrol over. Tæller bl.a. folks udtalelser om firmaet på div. forums osv.
Mange af de kloge ord tror jeg kommer fra vidergående uddannelser som egentligt ikke er direkte rellateret til TUNING, men dog alligevel maskineri, regulering osv. Nu er det bare sådan at det med tuning rummer SÅ mange ting og principper som også eksistere rigtig mange andre steder. Måske steder som folk så rent faktisk ernærer sig ved pt.
En tråd som nu den her er jo ikke længere let læselig, læt forstålig og i det hele taget heller ikke et let omgængeligt emne. Så er det jo fint at en drister sig til at spørge om hvad en P-regulator egentligt er!!! Jeg er sikker på at mange der læser med har undret sig over dette... Og med god grund. Hvor pokker skulle de vide det fra. Så kan du jo gå ind i en hvilken somhelst tuningsfirma i DK og sige... Hov... "Det der er sku da en P-regulator der sidder lige der", siger Finn så. Så vil 99% ryste opgivende på hovedet og begynde at forklare dig at det er en WG der lukker udst.gas uden om turboen - Og ikke underligt de vil det - For hvad pokker ved de da om reguleringstekning og hvad skulle de dog også bruge den viden til i deres fag.
Så blev der rørt lidt i gryden igen hehehe...
V/h Chr