Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 14:15

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 aug 2005, 03:09 
Offline

Tilmeldt: 01 aug 2005, 02:40
Indlæg: 2
hej hva ska der laves om på motoren for det ? og hvor meget vil det komme til at koste ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2005, 12:24 
Offline
Admin
Admin

Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Indlæg: 2499
jinki skrev:
hej hva ska der laves om på motoren for det ? og hvor meget vil det komme til at koste ?


Der er flere måder at gøre det på og du skal regne med en sund pengepung hvis du vil betale dig fra dig og ikke selv bygge det.

MEN her får du 251 hk lige til at putte i motorrummet (+/- det løse) Prøv at snakke med mads http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=12944

Prøv evt. også at kigge under projekter på denne side. Der er flere XU og TU psa motorer (peugeot & Citroen) som har fået turen.
http://www.student.kun.nl/p.oonincx/home.html

Mvh Jakob


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2005, 13:20 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2003, 16:23
Indlæg: 19
Toppen skal ændres. De holder ik til så meget tryk dem der. Kompresionen skal sænkes. Og glem det med extra toppakning mm, holder ik. Få fræset i kamrerne i toppen. Eller få andre stempler i. Krumtappen er heller ik for solid, men den kan pilles ud og afvejes. Koblingen holder maks til 200hk.

Hvorfor ik gå efter kompressor til den? Den udvikler ik nær så meget varme. Det billigere og få igang. MEn 300hk får du aldrig i den motor, holdbart.

Den er født med 112hk, dvs du skal op og tvangsføde den med 2 bar for at komme op på 300hk. Det holder den ALDRIG til.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2005, 15:26 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
nogen forklaring på hvorfor turboen varmer luften mere? MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2005, 17:52 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2004, 00:57
Indlæg: 633
Geografisk sted: Roskilde
Er det en 8v eller 16v?

_________________
Mvh Martin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team