Jeg har lige opgraderet firmware idag, da idle-reguleringen ikke fungerede ordentligt i 21u. Den er ikke afprøvet endnu.
Skal lige have prøvet de forskellige ting af før jeg går videre.
Den starter fint kold som varm, som det er nu. Den skal bare holdes lidt på gassen, så jeg ser frem til at 24s-koden skal prøves af i morgen.
/Nolan
MS & EDIS - Så kom der liv.....
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Jeg vilde personligt vente med tomgangscoden indtil jeg var meget sikker på at Ve tabellen var helt 100 ved tomgang.
Ellers har du 2 parametre du skal justere på en gang.
Og tomgangs coden i ver 25 er heller ikke optimal, men dog brugbar.
MVH
Morten
Ellers har du 2 parametre du skal justere på en gang.
Og tomgangs coden i ver 25 er heller ikke optimal, men dog brugbar.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Nolan
- Mester Medlem
- Indlæg: 639
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Østjylland
Morten VJ skrev:Jeg vilde personligt vente med tomgangscoden indtil jeg var meget sikker på at Ve tabellen var helt 100 ved tomgang.
Ellers har du 2 parametre du skal justere på en gang.
Og tomgangs coden i ver 25 er heller ikke optimal, men dog brugbar.
MVH
Morten
Ja, men problemet er bare, at der er 100% lukket for luft hvis ikke enten spjæld eller tomgangsventil er åben......
Den KAN ikke idle uden tomgangsventilen. Jeg kan self holde den på gassen men så er der jo andre ting, der spiller ind.
Kunne jeg nu bare få den til at køre med en fast åbning var jeg jo godt hjulpet og det ser det ud til at jeg kan med 24s-koden.
/Nolan