heino ascona b skrev:
Jeg står og skal ha justeret ladetryk op på asconaen i morgen, og så kom vi til at tænke på hvor meget tryk den kan holde til? Opsætningen er som følger: Std 2,0e bund med 2,2 top der er slebet ud i kammeret fra, 46 ml til 57 ml og så er der lagt en skærerings toppakning i der er 1,4 mm i stedet for den originale der kun er 0,8mm
Well, optimalt bygget og justeret så laver den vel omkring de 350hk v. 1,5bar overtryk.
Dumt bygget og dårligt trimmet ind, så laver den vel 150hk v. 0,9bar og splitter stemplerne ad, og bøjer plejlstængerne....
Så hvis du gør lidt for at få det justeret ind, så skruer du op indtil lige før du fornemmer tændingsbanken, med behørig opmærksomhed på avancering og brændstof.
Hvis der ikke er styr på disse ting, så hold ved 0,3-0,4bar.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!