Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 21:59

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 16 okt 2004, 23:50 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
Indlæg: 533
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Anonymous skrev:
Hvor kan man købe samco silikone slanger henne billigst?


Du kan evt. også købe nogle SFS-slanger. Den forhandles bl.a. af www.brunohansen-msport.dk , der koster et sæt indsugningsslanger 1200 kr. (mener jeg).

_________________
Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 okt 2004, 11:27 
Jeg er kommet lidt nærmere problemet, nu kan den nemlig godt stå i tomgang og starte. men den kan kun starte på kold motor. man kan ik starte den hvis motoren er varm?

siger det jer noget?

På forhånd tak :)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2004, 11:40 
Anyone?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2004, 18:52 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2004, 20:54
Indlæg: 33
Geografisk sted: aalborg
lyder lidt som en def. varmkørsels regulator


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2004, 19:09 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Hvis batteri skifter hjalp på koldstarten, og benzintrykket er korrekt varm og kold.
Så er der et par ting til bafe, at kontrollere. Kontrol af pladens placering i venturien, specielt hvis den har fyret tilbagee. tændings anlæg, da der skal mere spænding til at antænde en mager blanding en d en fed, mærkes bedst ved dellast ved varm motor. aka udsættere.
Det burde ikke være særligt svært at fejlsøge da det er et rent mekanisk system, der er meget pålideligt, medmindre man har tunet motoren, hvorved systemet går totalt amok, aka det kan ikke tåle en skarpere knast uden større modefikationer.

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 nov 2004, 12:36 
Anonymous skrev:
har ik fået målt den.. men efter jeg fik sat tænding efter fords dataer 12 grader før top kører den værre end da tændningen stod forkert...

plus man kan ik starte den hvis motoren er varm, så skal jeg bruge benzin/diesel for at få den i gang. men på kold motor kan den sagtens??! hvad sker der for bilen ? skal lige siges tomgang skruen er sat stykke op for at den ik går ud
jeg ville nok kigge på de følere der sidder under insprøjtningen for min gjorde det samme så jeg skiftede de følere der sad og nu virker den


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team