Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 21:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

håber ikke det kan overraske nogen at der skal lygter i til kørsel i højre side kørsel, selv om rattet sider i venstre. ang. kitcars mm. så tror jeg prpblemet er størst på nyere med Q plader.... MVH. søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
kan du ikke uddybe det med kitcar q plader ???

Titel:
lqs skrev:
håber ikke det kan overraske nogen at der skal lygter i til kørsel i højre side kørsel, selv om rattet sider i venstre. ang. kitcars mm. så tror jeg prpblemet er størst på nyere med Q plader.... MVH. søren

Afskærmnigen af lygterne er det mindste problem, det store problem er "E" mærkningen.............

Titel:
Anonymous skrev:
hvordan gør man hvis man ønsker at få tuv. godkendt sin bil som er ombygget hvilke regler skal overholdes og hvor får man dem ?

Du får dem IKKE godkendt, medmindre du stiller med et par stykker til crashtests osv....

Titel:
lqs skrev:

Hvad er en "Q" plade ??????

Titel:
Moderator

Kim H skrev:
Anonymous skrev:
hvordan gør man hvis man ønsker at få tuv. godkendt sin bil som er ombygget hvilke regler skal overholdes og hvor får man dem ?

Du får dem IKKE godkendt, medmindre du stiller med et par stykker til crashtests osv....

Humm.....nu ved jeg ikke hvordan det er gjort, men her i byen kører der et "badekar"...Altså en glasfiberkarrosse fra england, ala hotrod cabriolet.

Denne er bygget på et volvo fortøj, jaguar bagtøj, Ford SVO V8, og bygget i RHS 40x80 og 50x100. Altså; karrosen er stablet op på en svejst rørramme, og skidtet kører på DK plader.
Så det har kunnet lade sig gøre i nyere tid, men hvad det har koster, og hvordan det er lavet har jeg ikke nogen ide om. Det er ikke lykkedes mig at fange ejeren endnu.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Er det ikke bare et spørgsmål om at have et stelnummer, som er gammelt nok?????

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hvis man eks tager karossen af en gammel bobble, ja så kan du faktisk bygge ret meget, da det er bygget på en godkendt ramme.
velkommen til Kim H. og tak for en go snak i køge 1 maj.
venlig hilsen lasse

Titel:
et stel nummer som er gammel nok ????

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Anonymous skrev:
et stel nummer som er gammel nok ????

Stelnummeret er jo "bilen".
Tænk fx på John´s Hot-Rod (den fra DHB), der må man lave alt muligt.
Men hvis jeg satte fx Jaguarbagtøj på Transitten (1997), så kunne synsassistenten i princippet forlange dokumentation fra Ford for godkendelse af konstruktive ændringer.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time