Kim H skrev:
Anonymous skrev:
hvordan gør man hvis man ønsker at få tuv. godkendt sin bil som er ombygget hvilke regler skal overholdes og hvor får man dem ?
Du får dem IKKE godkendt, medmindre du stiller med et par stykker til crashtests osv....
Humm.....nu ved jeg ikke hvordan det er gjort, men her i byen kører der et "badekar"...Altså en glasfiberkarrosse fra england, ala hotrod cabriolet.
Denne er bygget på et volvo fortøj, jaguar bagtøj, Ford SVO V8, og bygget i RHS 40x80 og 50x100. Altså; karrosen er stablet op på en svejst rørramme, og skidtet kører på DK plader.
Så det har kunnet lade sig gøre i nyere tid, men hvad det har koster, og hvordan det er lavet har jeg ikke nogen ide om. Det er ikke lykkedes mig at fange ejeren endnu.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!