att saab-daniel
det lille diesel start trick kan du ikke prøve at beskrive det? har hørt om det før men har ikke lige fået fat i hvordan. tror nemlig at jeg har en lille tryklækage et sted og ville selvfølgelig gerne ha lukket den. på forhånd tak
Hvis du lader bilen gå i tomgang og så sprayer ved samlinger mellem slanger, v. pakningen på indsugningsmanifolden og lignende steder, hvor der kan være utætheder, så tager motoren omdrejninger, hvis det er tilfældet.
Nolan skrev:Hvis du lader bilen gå i tomgang og så sprayer ved samlinger mellem slanger, v. pakningen på indsugningsmanifolden og lignende steder, hvor der kan være utætheder, så tager motoren omdrejninger, hvis det er tilfældet.
Tja, som Nolan sagde:)!
Specielt ved biler med trykladning kan det hjælpe dig, da der jo som bekendt befinder sig en hel del rør, mellem turbo og IC og til gasspjæld... Bilen vil, som nolan siger, stige i omdrejninger, hvis diesel-starten kommer in i luft-systemet på øsen...
Håber du fandt lækagen!
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Husk lige at dieselstart er brandfarligt, som i eksplosivt, hvis du får tændt det på en gnist eller manifolden. Men så behøver du ikke bekymre dig om næste klipning
HenrikGM skrev:Husk lige at dieselstart er brandfarligt, som i eksplosivt, hvis du får tændt det på en gnist eller manifolden. Men så behøver du ikke bekymre dig om næste klipning
WD40 er noget fredligere!
Hmmm ?
WD40 har jeg sgu aldrig prøvet - samme effekt ?
Livet på kanten; snif dieselstart inden du puster lysene ud på fødselsdagslagkagen.
jeg bruge bremserens på spraydåse, og også til at starte bil med, virker bedre end diesel start, WD40 er et olie produkt, har ikke prøvet det, men motoren bliver jo fedtet ind i det stads, så det vil jeg ikke bruge, olie skal være i bundkaret