Det er nogle gode sider du har her på nettet, og jeg er enig med det meste...
Men under tuning skriver du at montering af sportsbagpotte ikke giver nogen effektforøgelse. Det passer nok, hvis den bagerste potte I FORVEJEN er en gennemstrømspotte. Men hvis der sidder en normal (non-gennemstrømspotte)lyddæmper på i bagenden (og den forreste potte er af gennsmstrømstypen), kan man ikke benægte at det giver effektforøgelse.
Jeg lavede en trykudlignings-bagpotte til min Escort III 1,3, hvor der i forvejen sad en trykudligner forrest og en lyddæmper bagerst, og da den bagerste potte blev udskiftet, sp der nu var 2 trykudlignere, faldt accelerationstiden for 1-100 fra 13,2 til 12,2sec (målt over ca. 10 forsøg m. hver), hvilket svarer til ca. 7% effektforøgelse svarendet til 5 hk...
Det er i øvrigt god stil med de gratis køb og salg sider du holder dig