Nu var det jo heller ikke 2 men 5 hk det gav på Escorten, og når den i forvejen kun havde 69 var det da alligvel en del, især til prisen (hvis man altså holder sig fra de der kr2500,- mærkepotter, der alligvel lyder som s"%?+¤&! og vejer som en halv Volvo, en af mine venner lod sig "lokke" til at købe en til det beløb og har nu afmonterert den igen pga for dårlig lyd - nitte).
Men hvis tager en brugt gennemstrømspotte fra en anden bil, eller selv laver en (som jeg selv), så er prisen pr hest altså noget man ikke kommer nær andre steder... (Man skal så huske ikke at komme for meget rockuld i potten, da den ellers ikke skralder, som den jo skal).
Og til Chr. lunde: få dog skiftet de(n) potte(t). Mine forældre har også en Sierra DOCH, hvis gamle potter jeg obducerede for ½års tid siden (da de alligvel skulle skiftes), den forreste er vidst nok fra std. en gennemstrømspotte (i mit eksemplar var det perforede rør dog faldet helt sammen, og gav derfor en nasty udvidelse af "rør"diameteren), og den bagerste var så afgjort en non-gennemstrømspotte, der virkelig lignede en stor omgang nitte indvendigt.
Og da jeg har ladet mig fortælle at turboer er endnu mere følsomme overfor snævre udstødninger, så få dog for guds skyld de(n) standard-potte(r) revet af og lav en gennemstrømspotte

Eller få et større system på...