Når jeg med munden blæser ind i bundporten (under membranen) - så er den "vældig" utæt. Altså jeg kan mærke modstand, men det er ikke særlig meget. Jeg har en ide om, at det er normalt nok fordi at den i ventilstyret ikke er tætnet, men det er svært at høre hvor det egentlig kommer ud henne, eller om det er mellem de to halvdele (hvor fjederen sidder inde) i kanten hvor v-banden holder den sammen.
Er det normalt? Det er aldrig noget jeg har studset over før på de gamle hks 50mm kopier jeg har brugt, men dem har jeg så heller aldrig pustet ind i
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
De lækker alle sammen der. Det er fint nok, det er med til at give ventil og styr lidt køling og holde soden lidt væk.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Mine lækker også, jeg driver 2 stk. på en en slange med 5-6mm lysning, og det har jeg ikke oplevet problemer med.
Et quick check kunne være, lige at montere en tryk regulator efter din kompressor, og en meters slange i den diameter som du har tænkt dig at bruge. Så kan du se om du kan løfte den uden problemer.
Steffen
______________________________
Mange tilfældig fejl er ikke tilfældige http://volvo.daigaard.dk" target="_blank
Prøv lige for sjov skyld at regne arealet på membranen ud, og bare antage der står 1 bar i trykforskel. Der er ret store kræfter på spil.
Det bliver rigtigt tydeligt hvis man blæser den op, sætter tommelfingeren ind i gabet, og luftforsyningen svigter.
Så er man ligegodt presset for at få luft på igen!
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
HenrikGM skrev:Prøv lige for sjov skyld at regne arealet på membranen ud, og bare antage der står 1 bar i trykforskel. Der er ret store kræfter på spil.
Det bliver rigtigt tydeligt hvis man blæser den op, sætter tommelfingeren ind i gabet, og luftforsyningen svigter.
Så er man ligegodt presset for at få luft på igen!
Nu har jeg læst det der 3 gange. Vil du lige omskrive det?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
HenrikGM skrev:Prøv lige for sjov skyld at regne arealet på membranen ud, og bare antage der står 1 bar i trykforskel. Der er ret store kræfter på spil.
Det bliver rigtigt tydeligt hvis man blæser den op, sætter tommelfingeren ind i gabet, og luftforsyningen svigter.
Så er man ligegodt presset for at få luft på igen!
Nu har jeg læst det der 3 gange. Vil du lige omskrive det?
Sæt tryk på den så stemplet åbner - prop guleroden (eller pjorten..) derind og sluk så for luften så stemplet lukker i..
HenrikGM skrev:Prøv lige for sjov skyld at regne arealet på membranen ud, og bare antage der står 1 bar i trykforskel. Der er ret store kræfter på spil.
Det bliver rigtigt tydeligt hvis man blæser den op, sætter tommelfingeren ind i gabet, og luftforsyningen svigter.
Så er man ligegodt presset for at få luft på igen!
Nu har jeg læst det der 3 gange. Vil du lige omskrive det?
Sæt tryk på den så stemplet åbner - prop guleroden (eller pjorten..) derind og sluk så for luften så stemplet lukker i..
Håber ikke det er en lokal mandomsprøve at " dingle-dennis" skal presse stemplet retur i wastegaten.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS