Nick J (Rwd Tuners) skrev:
Jeg har os en ms2 v3 til at ligge så kunne lade sig gøre, ang sænke kompression der mener du bare en god tyk toppakning i og et sæt std. topbolte, løfter den ikke toppen med dem, nu er jeg kun inde i Rb maskinerne og har selv lavet et par m20 maskiner ved bare de skal have ARP ellers kan man være 100% sikker på den løfter toppen og puster pakningen ud.
Btw. hvad er et realistisk mål for den 4afe 250hk ved 1bar på std indmad eller?
Du kan gøre det på flere måder, 2mm toppakning, dreje af de orginale stempler, eller montere de orginale stempler fra 7afe.
Ja orginale topbolte er ganske fine, og du kan sagtens genanvende dem igen, medmindre den har været adskildt flere gange før...
Mapconverter er testet på en 4efte(136hk) med størrer turbo og hævet ladetryk til ca 1,3 bar, hvor den lavede 223hk(mener jeg), det kan kun gøres da det var på orginal turbo ECU med bankestyring.
Har været med til og justere et par 4afe med turbo, det var med minisquirt, altså kun FUEL, den orginale ecu klarede selv tænding, det lavede begge ca 218hk ved 0,8 bar.
Den ene var med 7afe stempler, den anden var der bare drejet af stempler....
_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
