Captain Slow skrev:
er pisket til at byde ind med en måske ikke velset kommentar her:
hvis DHB ønsker at invitere de helt hidsige biler, som TSS Dart og Francks Camaro, så skal de også sørge for at de har mulighed for at køre deres biler.
superfinalen er umulig at køre for dem, da de ikke har en snebolds chance i helvede for at nedkøle deres motorer på de 10 minutter de får til at stille til start igen,, de kan knapt nå at pakke deres bremsskærm/skærme på den tid.
jeg vil ikke pille ved Gerts flotte sejr, for han kørte sit udstyr 112% hele weekenden, og kørte virkelig nogle super starter på vej gennem superfinalen, men det lyder lidt hult i mine ører at sige at andre har "nosset i det" ihvertilfælde var der ikke nosset i det fra en kørers side til semifinalen
jeg mener bestemt at den superfinale ikke har sin berettigelse på nogen måde.
den skal bare afskaffes!
At Gert går hen og vinder er lige precis hvorfor superfinalen blev indført, som Lasse påpeger så er det her ikke kun nok at have en hurtig bil men også en bil der kan holde til det hele vejen igennem! ligesom held, dygtighed og evnen til at holde hovedet koldt hele vejen til enden.
Reaktionen fra div. tilskuere der overvågede finalen syntes også at bekræfte Superfinalens berettigelse, idet der fuldstændigt blev vendt op og ned på det forventede resultat. at Tss ryger på et "tids krav" er spillets regler, DHB må aldrig ende op med at være alene styret af de hurtigste biler og disse eventuelle nykker, desuden er der noget der hedder miljøkrav og i dette tilfælde et totalt stop for alle motoraktiviteter kl. 1600 sharp! sidste heat blev kørt 1559! do the math...
I Superfinalen har alle et handikap, ellers ville det ikke være fair for nogle af kørerne - og forudsigeligt røvkedeligt at se på for tilskuerne...
_________________
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”