tillykke med sejren, du har prøvet længe!
Redaktør: Moderatorer
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
tillykke med sejren, du har prøvet længe!
http://www.nitroz.se/motorny/resultat/2 ... DB-DHB.gif det viser at det somme tider mere er føreren, end bilen, der afgør hvem der er først over stregen! en værdig vinder der tænkte taktisk, og var klar når det gjalt.
MVH søren
MVH søren
-
Westmus
- Mester Medlem
- Indlæg: 671
- Tilmeldt: 11 jul 2006, 23:41
- Geografisk sted: Holstebro
JakobM her er er vist alle de tal du kan ønske dig.
http://www.nitroz.se/motorny/resultat/v ... 011#toppen
Man kan ud af de tal også let se at nogen får betydeligt mere ud af de Hk de nu har i motorrummet end andre.
http://www.nitroz.se/motorny/resultat/v ... 011#toppen
Man kan ud af de tal også let se at nogen får betydeligt mere ud af de Hk de nu har i motorrummet end andre.
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
Kaas
- Medlem
- Indlæg: 184
- Tilmeldt: 01 maj 2007, 22:02
- Kontakt:
Ja flot kørt GM.
Selvom man ikke er den største, så kan omstændighederne gøre sådan at man alligevel kan komme langt, det så vi jo igår
Vi var lidt meget uheldig med Solgaards SAAB, jeg tog ned til ham torsdag efter middag for at køre bilen ind, men ca til midnat smeltede den et stempel pga forkert indstillet knaster. Så fat i falck og hjem og lave en ny motor med samme topstykke, inden fredag morgen var den defekte motor ude og adskilt, lige et par timers søvn og igang igen. Fredag aften kl 22 startede vi den anden motor op, men efter ca 10 minuter i tomgang så begyndte den at klævre helt vildt. Så er bange for at topstykket også har taget skade.
Så vi var supporter på vores vens ford sierra med saab motor, det var hans første løb, vi klader ham og hans makker for lærling 1 og 2
Selvom man ikke er den største, så kan omstændighederne gøre sådan at man alligevel kan komme langt, det så vi jo igår
Vi var lidt meget uheldig med Solgaards SAAB, jeg tog ned til ham torsdag efter middag for at køre bilen ind, men ca til midnat smeltede den et stempel pga forkert indstillet knaster. Så fat i falck og hjem og lave en ny motor med samme topstykke, inden fredag morgen var den defekte motor ude og adskilt, lige et par timers søvn og igang igen. Fredag aften kl 22 startede vi den anden motor op, men efter ca 10 minuter i tomgang så begyndte den at klævre helt vildt. Så er bange for at topstykket også har taget skade.
Så vi var supporter på vores vens ford sierra med saab motor, det var hans første løb, vi klader ham og hans makker for lærling 1 og 2
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
-
Mads RR
- Medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Ingen tvivl om at man skal have heldet med sig.
Men at Gert kører totalt fejlfrit hele weekenden, ikke laver en eneste tyvstart, ikke kikser et eneste gearskift, og har en bil der bare kører og kører, Det har INTET med held at gøre. Det er bare godt kørt.
At mange andre nosser i det når det virkelig gælder, viser jo bare hvor rutineret en starter Gert er ved at være.
Så tillykke med sejren Gert. Det var sku helt fortjent!
Men at Gert kører totalt fejlfrit hele weekenden, ikke laver en eneste tyvstart, ikke kikser et eneste gearskift, og har en bil der bare kører og kører, Det har INTET med held at gøre. Det er bare godt kørt.
At mange andre nosser i det når det virkelig gælder, viser jo bare hvor rutineret en starter Gert er ved at være.
Så tillykke med sejren Gert. Det var sku helt fortjent!
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
