Har du kalibret din temp føler? Altså målt modstand ved f.eks 10, 40 og 100 grader og tastet ind i megatune.
Hvis man bare klasker en føler på og regner med at alt er godt, kan temperaturen godt flyve noget rundt som du beskriver.
Da jeg kørte med tryk havde jeg den sidden i trykrøret 15-20 cm før gasspjældet.
Nu hvor jeg har lavet suge motor i stedet, sidder den lige efter luftfilter kassen i luftmængde måleren.
Begge dele virker fint. Den vil jo stige en del når man holder stille i længere tid, men det kan man altså godt korrigere sig ud af med MAT Correction, det er bare ikke noget man lige gør i hverken 1,2 eller 3 forsøg, det skal som mange andre ting hvis man vil have en motor der går godt, fintunes over et utalt af gange i forskelligt vejr osv. før at det spiller.
Det tager lang tid, men for mig har det helt sikkert lært mig endnu mere og givet langt større glæde ved at køre i bilen når det hele bare spiller