DLI vs. alm fordeler - 4AGE
Redaktør: Moderatorer
-
Martez
- Junior Medlem
- Indlæg: 56
- Tilmeldt: 21 jan 2008, 16:57
- Geografisk sted: Vestsjælland
DLI vs. alm fordeler - 4AGE
Hvad er at foretrække?
Kører med DLI tænding på min 4agte med T3T4 turbo, 730 ml dyser, 145 hk agze stempler og stænger, Megasquirt, underspul af stempler og hele pivtøjet.
Dog har jeg fået en sølle måling på 222 hk ved 5200 rpm og 300 nm ved 5600 rpm, hvor mange andre med stortset samme opsætning laver langt over 300 hk?
Min kører endda 1.1 bar?
Kan det være pga tænding eller hvordan?
Kører med DLI tænding på min 4agte med T3T4 turbo, 730 ml dyser, 145 hk agze stempler og stænger, Megasquirt, underspul af stempler og hele pivtøjet.
Dog har jeg fået en sølle måling på 222 hk ved 5200 rpm og 300 nm ved 5600 rpm, hvor mange andre med stortset samme opsætning laver langt over 300 hk?
Min kører endda 1.1 bar?
Kan det være pga tænding eller hvordan?
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
-
Martez
- Junior Medlem
- Indlæg: 56
- Tilmeldt: 21 jan 2008, 16:57
- Geografisk sted: Vestsjælland
Det er også en hjemmelavet manifold som sidder på min, der er utrolig langt fra cyl 1 og til turbo i forhold til hvor langt cyl 4 har.
Den blev rullet uden at blive tævet på begrænseren, da jeg ikke have korrekt rpm-signal, så feltet blev ikke kalibreret ordenligt (håber jeg).
KB Autoteknik i Kvanløse, vestsjælland. Han sagde vi måtte prøve igen når jeg fik den bærbare hooket på MS som han kunne få det rigtige rpm signal.
Den blev rullet uden at blive tævet på begrænseren, da jeg ikke have korrekt rpm-signal, så feltet blev ikke kalibreret ordenligt (håber jeg).
KB Autoteknik i Kvanløse, vestsjælland. Han sagde vi måtte prøve igen når jeg fik den bærbare hooket på MS som han kunne få det rigtige rpm signal.
-
Martez
- Junior Medlem
- Indlæg: 56
- Tilmeldt: 21 jan 2008, 16:57
- Geografisk sted: Vestsjælland
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
-ae86-
- Junior Medlem
- Indlæg: 81
- Tilmeldt: 17 feb 2007, 12:50
- Kontakt:
Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.
- Vedhæftede filer
-
- Har ikke lige den hvor den viser 255, har kun denne på computeren.
- nikotin corolla 1600t.JPG (153.58 KiB) Vist 5235 gange
- ae 86 4agte -
- MSnS -
- MSnS -
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
-ae86- skrev:Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.
Hvor er det du tænder 47 grader før top.
Selv på en sugemotor er det MEGET.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 