ekstra dyser i plast manifold
Redaktør: Moderatorer
-
Gsi16vdk
- Junior Medlem
- Indlæg: 57
- Tilmeldt: 17 jan 2006, 17:15
ekstra dyser i plast manifold
Jg mangler lidt inspiration til hvordan i har monteret ekstra dyser i et plast manifold, alternativet kan også være dyse i trykrører da der ikke skal køres med særlig meget tryk.
Så i må meget gerne smide et billede af hvordan i har gjort hvis i har et ved hånden..
På forhånd tak:)
Så i må meget gerne smide et billede af hvordan i har gjort hvis i har et ved hånden..
På forhånd tak:)
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Yugo Turbo skrev:hvorfor gøre så meget ud af det, var det dog ikke lange lettere blot at skifte til dysser der kan levere den fløde du har brug for? eller bare hæve benzintrykket med en progressiv benzintryksregulator.
Hvis du har en original motorstyring der hænger sammen med alt muligt andet, og som ikke kan ændres eller chippes til at forstå større dyser eller overhovedet tryk i motoren, så tilskud er den eneste løsning
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
Gsi16vdk
- Junior Medlem
- Indlæg: 57
- Tilmeldt: 17 jan 2006, 17:15
Okay, tak for super info! Har før kørt med regulator på min gamle bil, og det er sgu en hovsa løsning og kostede også et sæt nye propper.. det er til en suzuki fra 06, så derfor bliver det et mf2 som tilskud, og så kun 0.5. Vil gerne være sikker på at alle cyl får nok at leve af, så derfor vil jeg gerne undgå dyser før spjæld..
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg kan ikke helt se hvorfor den originale ikke skulle kunne ændres... Det er ret få biler jeg er stødt p, hvor der ikke har kunnet findes en der vidste noget om hvordan... og btw hvorfor sku du ikke kunne skifte dysser og regulere dem på en progressiv benzintryks regulator? man skal jo holde sig til dysser med samme modstand som de der allerede sidder der, men den slags kan jo måles.
Brap brap brap...


