hejsa alle sammen.
længe siden .
jeg skal have gang i et lille hygge projekt .
Bilen:
Golf II 1.6
motor kode PN dvs den med halv elektronisk karburator

.
kompresions forhold 9:1 standart ( bør jeg sænke det ? jeg siger nej )
sund og rask 122000km
helt magen til den mere kendte 1.8 på nær slaglængden,
stempeler er ens osv.
følgene stumper har samlet støv alt for længe på hylden.
# Turbo Garrett T25 med støbejern manifold.
# Gti 8V indsugnings manifold hvor der laves plads til 4 dyser dvs svejses bøsninger i den.
# G60 indsprøjtningsanlæg & tændings anlæg består af
strømfordeler
motorledningsnet
motorstyrring med mapsensor kan klar op til 1 bars tryk uden chip
dysebro med dyser plus regulator
spjældhus med pot meter
vand og ladetryks sensor
G60 tændrør
lambda sonde
tomgangs regulator (lufttilskuds ventil)
banke sensor
# intercooler fra MB sprinter 2" indtag & udtag
# 2,5" hjemme bygget udstødning 1 bagpot
# 2,5" downpipe
# blowoff ventil enkelt membran
# div trykrør olie - rør& slanger - ladetryks ur - olie temp ur - olie tryks ur
# bundkar fra Golf II GTD med udtag til olie returløb
# olie filter konso Golf II GTD med udtag til olie frem løb
# sport luftfilter skum type ligen HKS
# benzin pumer fra Golf Gti til k-anlæg ca 5bars stabil tryk
Er der noget som jeg har overset

?
det meste er plug and play håber 140 / 150 hk men det er ikke afgørene
mest af alt bare for sjov og fordi stumperne er i hus og bilen bare står og glor ( bliver ikke brugt til daglig ).
håber på lidt indput fra jeg gutter
Mvh C.Sørensen