Volvo Madsen skrev:
jeg har prøvet at rulles min brors msq over på min boks og svejst 2 vinger på mit hjul så opsætningen er 100% alike, men stadig intet udslag.
som sagt tidligere fungere begge sensore på brormands bil. og jeg er 200% på at der ikke er fejl på ledningerne, ledningsfejl har vi prøvet før og det gider vi ikke igen.
Men så må det jo være boksen
.
Hvis du hooker dig ind på "trigger +" med dit multimeter, og stel i den anden ende, så skal du ku' se 12V alt efter om den ser metal eller ej.
Citat:
et scope står helt klart øverst på min ønskeliste, da det er guld værd til MS montering. men hvad er godt og hvad skal man holde sig fra ?? har set man kom få en del multimetre der kan det hele .. men er de noget værd ?
Spændingsdeler af et potmeter, en fast modstand og et minijack + laptop med mikronindgang installeret med Visual Analyser - så har du et scope som er godt nok til at kigge til signalet med. Det vil se anelse underligt ud ved lave omdrejninger, og samplefrekvensen er ikke just 20 Mhz (eller 2 Ghz som min kammerats!), men det er et godt udgangspunkt. Og har man laptoppen, så er man kørende for mellem 5 og 10 kr. Can't beat that!