[/img]
ups, intet holder evigt
Redaktør: Moderatorer
-
cb
- Senior Medlem
- Indlæg: 290
- Tilmeldt: 06 sep 2003, 21:48
- Geografisk sted: Midtjylland
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Skidt at være Ford motor i år
Hvorfor aluplejlstænger?
Er krumtappen svag
Spøg til side. ved du hvorfor/hvordan det skete.
MVH
Morten
Hvorfor aluplejlstænger?
Er krumtappen svag
Spøg til side. ved du hvorfor/hvordan det skete.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Materialefejl eller udmattelse. Næppe hærdning, men det vil være nemt at se.cb skrev:nej vi ved ikke hvad det skyldes, men tror det er en dårlig hærdning, den har kun kørt 10 rep.
det er ikke helt fra en Ford motor men en TFX
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Er det en materialefejl, feks en indeslutning, eller "luft"huller i materialet, så vil din leverandør have et problem.cb skrev:ja Henrik det var også sådan det skulle forståesen fejl på den
men lidt surtnår man står i Finland, men så er det jo godt der var en ny motor at smide i
Er det udmattelse, så er det dig der har problemet.
Er det initieret af for høj kærvvirkning omkring slaget, så vil det være leverandøren.
Er det hærdningen, så vil det være leverandøren.
Stort set eneste måde du kan have problemet på selv er ved regulært voldsbrud, og nu er der ingen nærbilleder i høj opløsning, men umiddelbart ligner det ikke noget voldsbrud.
Har du nogle detaljer om fartøjet?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Hvem snakker om garanti?lqs skrev:det er en nitro motor fra TF... glem den snak om evt garanti!
Hvis krumptappen er flået i ren voldsbrud, så er det bare gemen overlast.
Hvis den derimod IKKE er det, så er det måske interessant hvem leverandøren er og hvorvidt han kender til evt. fejl?
Kunne måske gøre en forskel på hvordan man vil vedligeholde motor nummer2.
Selvom der ikke er garanti på skidtet, så ville jeg personligt da interessere mig for hvorfor det knækker.....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
