cb skrev:
ja Henrik det var også sådan det skulle forståes
en fejl på den
men lidt surt
når man står i Finland, men så er det jo godt der var en ny motor at smide i
Er det en materialefejl, feks en indeslutning, eller "luft"huller i materialet, så vil din leverandør have et problem.
Er det udmattelse, så er det dig der har problemet.
Er det initieret af for høj kærvvirkning omkring slaget, så vil det være leverandøren.
Er det hærdningen, så vil det være leverandøren.
Stort set eneste måde du kan have problemet på selv er ved regulært voldsbrud, og nu er der ingen nærbilleder i høj opløsning, men umiddelbart ligner det ikke noget voldsbrud.
Har du nogle detaljer om fartøjet?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!