Zorak skrev:
Saab-Daniel skrev:
Og benyt dig meget gerne af tændrør der passer til den turbo-motor du næsten har, mener du selv har talt om et 8'er rør? Ville være en rigtig go ide, tror jeg!
Daniel.
Ok, synes at der er blandede meninger om det bare.. Så er lidt i tvivl om det.. Søgte lidt herinde forleden hvor der blev sagt at der som regel ikke var grund til at skifte rørene.. Min svend lavede da også ca 180 hk over std på de samme rør på hans m3.. Men prøver at 8'er rør og ser hvad der sker..
Nu skriver du 8'er rør og 6'er rør .... da jeg ikke har den store viden inden for hvilke rør der plejer at være monteret std. i de forskellige ford motorer så vil jeg gerne vide hvilken fabrikat vi taler om ... det er nemlig ikke helt lige gyldigt da nogle fabrikanter bruger stigende tal for at beskrive et rør der bliver "koldere og koldere" mens andre går den anden vej... men jeg går udfra at du mener at du har monteret tændrør der er 2 nummere koldere ik ??
Ps. mit første indlæg til din anden post hvor du beskriver dit projekt (se det første svar i den tråd) der tvivler jeg på at din "Fiesta RS Turbo motorstyring med Stage2 chip" bliver nogen succes ... og jeg vil nu da du begynder at løbe ind i problemerne endnu engang anbefale noget ordentlig styring, og det behøver ikke at være som "standalone" men du kunne eventuelt koble et ms-board indover din std. styring som en "piggyback" og derved opnå mulighed for at ændre på din tænding som er lige så vigtig som dit fuel map .. især på en trykladet motor