HenrikGM skrev:
Ravnen skrev:
[Der er en verden til forskel på de to produkter, det eneste de deler er ordet Teflon, i Swedol er det i trådform - rigtigt godt til at stoppe oliekanaler til m.v. , Swedol er som de selv siger et rigtigt "gammelt" produkt... Teflonen i ABCON til forskel er i kugleform, størrelsen på disse kugler er forskellig alt afhængig af hvor i motoren produktet skal anvendes, kuglerene er så små at de nemt "sætter" sig i metallet på de to slidflader for derefter at overtage "det slid" metallet måtte klare alene før, når olien ikke lige rækkede til, selv efter der ikke bliver blandet ABCON i olien og mange køretimer senere vil man kunne "se" denne belægning.
Jeg siger, drop Swedol og brug ABCON istedet, og hvis du ikke mener at Teflon virker så husk det næste gang du skal købe en ny stegepande...
Sammenlignede du lige teflon brugt i lejer med teflon brugt i en stegepande??
Det var nu mere på om hvor vidt Teflon i det hele taget virker efter din overbevisning, jeg skulle mene at nogle er blevet ganske velhavende på denne opfindelse...
Citat:
Kender du diameteren på disse "teflonkugler"?
vent slut...
Citat:
Jeg siger: Drop de snakeoils der ikke er direkte anbefalet af hardwareleverandøren, uanset hvad det aktuelle snakeoil måtte hedde.
Og hvis du mener Snakeoils virker, hvorfor sælger de så så utroligt dårligt, markedet taget i betragtning?(Hint: Industrien bruger dem stort set ikke).
Der er mange ting der ikke er anbefalet af leverandøren, prøv at spørge feks. Toyota hvad de vil sige til at du vil montere en turbo på en af deres Yaris'er og hæve effekten 200-300%....
Uha nej det går virkelig ikke, så er den jo ikke standard mere, det går ikke, det kan vi ikke ha, det forstår vi ikke, det kan man ikke, det må man ikke, så er der ingen garanti, vi melder dig til politiet, DØ DØ DØ ARGH.... Jeg vil skide på hvad leverandøren syntes om mig og hvad jeg har gjort ved deres bil, jeg lever slet ikke i samme verden, jeg siger det igen: jeg har på min egen krop(bil) set hvad ABCON/Teflon kan løse af problemer, det er nok for mig...