tonnilerche skrev:
ae86:
har undersøgt det lidt nærmere og har spurgt lidt rundt på et australsk forum, og oliekanaler sidder vist anderledes desværre

.
Ok surt show, det kunne ellers have været lidt lette heste
Hvilket topstykke og blok combo har du fået svar på??
Jeg mener at der er forskel på 20V og 16V der er nogle små oliehuler der sidder lidt anderledens, derudover er der på de forstærkede 7 ribbet blokke kommet et olie retur udvendig på blokken som leder olie retur fra en studs der er skruet i toppen, men jeg går udfra at det er de små olie huller i toppen du snakker om.
Hvis du ønsker at undersøge mulighederne selv og har et løst topstykke eller en toppakning liggende (samt bor omkring kbh) så har jeg en løs redtop 4age top liggende med knaster e.t.c. (det er muligt at slibe Toyota af topdækslerne uden af ødelægge dem) samt en .dwg fil til at få skåret udstødnings flangen hvis det skulle blive aktuelt
(der er yderligt 4 fine higcomp stempler som bare skal have nogle nye stempel ringe. de kunne muligvis med lidt lidt arbejde sættes i en 1600 daihatsu blok) en redtop 4age siges at lave 140hk standard.