lille video af mit 4,3 tommer udstødning med sound control
Redaktør: Moderatorer
-
FALFA
- Senior Medlem
- Geografisk sted: tæt på kbh
- Kontakt:
lille video af mit 4,3 tommer udstødning med sound control
Helre lave det selv til dobbelt pris, og halvt så godt, end at købe færdigt.
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
FALFA
- Senior Medlem
- Geografisk sted: tæt på kbh
- Kontakt:
ja det er benzinpumper og en næsten tom tank .
spjældet er lavet af 2 mm rustfrit stål på en messing aksel som er lejret i 2 rustfritstål bøsninger der er svejset på røret .
aktiveringen sker med vacum fra motoren som jo automatisk forsvinder under belastning , men på videoen tager jeg slangen af for at demonstrere systemet er ved at fikse en magnetventil så det kan slås fra manuelt.
spjældet er lavet af 2 mm rustfrit stål på en messing aksel som er lejret i 2 rustfritstål bøsninger der er svejset på røret .
aktiveringen sker med vacum fra motoren som jo automatisk forsvinder under belastning , men på videoen tager jeg slangen af for at demonstrere systemet er ved at fikse en magnetventil så det kan slås fra manuelt.
Helre lave det selv til dobbelt pris, og halvt så godt, end at købe færdigt.
-
JPP
- Admin

FALFA skrev:ja det er benzinpumper og en næsten tom tank .
Ahh ok, kunne heller ikke lige greje systemet når den ikke skiftede ved mindre vakum/gas (skiftede i tomgang), og samtidig se at den skiftede ved start/sluk i starten og slutningen af filmen. De benzinpumper og resonansen fra under bilen/tom tank har altså en slående lighed med et mindre savværk
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
JPP
- Admin

-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland