Så fik jeg købt motor her i weekenden til mit projekt , men jeg kan se at manifolden, og tubinehuset på turboen har revner, + at der er meget slør i turboen. Så har taget den beslutning at lave en ny manifold i rustfri, og få fat i en anden turbo. men vilken turbo ville i forslå, og hvad ville i vælge brugt eller ny...?
Har kigget på en ''billig'' kina turbo http://www.pro-car.dk/catalog/product_i ... 1d498a3317
Men jeg har ikke kunne finde noget info om disse turbo'er og om hvor holbar de er. nogen som har erfaring....?
gt2860rs det er en kugle lejer turbo ikke.
Så vidt jeg har forstået, så står R'et for et det er lejer, og S'et står for et bedre flow, og en hurtiger spool up tid....? eller har jeg misforstået noget...?
Vilken turbine er der på din 0.86 eller 0.64 og hvor stor er forskellen på de to opsætninger....?
syncroGT skrev:gt2860rs det er en kugle lejer turbo ikke. Så vidt jeg har forstået, så står R'et for et det er lejer, og S'et står for et bedre flow, og en hurtiger spool up tid....? eller har jeg misforstået noget...?
Vilken turbine er der på din 0.86 eller 0.64 og hvor stor er forskellen på de to opsætninger....?
syncroGT skrev:gt2860rs det er en kugle lejer turbo ikke. Så vidt jeg har forstået, så står R'et for et det er lejer, og S'et står for et bedre flow, og en hurtiger spool up tid....? eller har jeg misforstået noget...?