Slavteren skrev:
husk at checke højden på dine lygter og tågelygter inden du triller til syn... og skyd dog hul i at køre til syn med det samme... hvis du blir stoppet og betjenten er i tvivl om lovligheden af din sænkning skal han nok sende dig til syn. under alle omstændighedder er det en dårlig ide at skifte sænkningsfjedre uden at skifte dæmpere, da dæmperne nu kører et andet sted, og derfor som regel slider simmeringene i dæmperne mere. med mindre bilen hopper af sted fordi de originale dæmpere ikke kan styre hårdheden af de nye fjedre er det ikke direkte nødvandigt at skifte til endre dæmpere, så er det bare i med et par nye std dæmpere, med mindre du selvfølgelig vil ha de sidste kanter på køreegenskaberne.
Bilen lægger godt på vejen og ikke noget med at hoppe og danse, det virker bare... Må lige finde ud af hvad sådan et par korte dæmpere står i, men tror bare jeg lader det være når det virker fint.. Man skal heller ikke bruge for mange penge på sådan en gammel øse.. (udover turbo

)
Vedr. køreegenskaber så bliver de nok ikke meget bedre, så skulle jeg nok have valgt gevindundervogn..
Har ikke tågelys men er det ikke 50 cm op til kanten af forlygten?
Hilsen
Jesper Andersen
_________________
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
Gammel bil:
Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ -
Gammelt projekttopic..