martin høj skrev:
Hej.
Skal have regnet req fuel ud.er åbenbart en spasser til det.kan ikke få calculator til og passe som på megamanuel side.
En der kan regne for mig.
har 8 stk 365 ml dyser. 4 på hver bank og kører simultaneous.
Motor en 1,6
Har kørt med det hvor req fuel var på 6. og den kører fint bortset fra en dårlig tomgang syndtes jeg.Der var dyser i serie.og har så lavet om til parallel.og den får så alt for meget og leve af nu.Så for og redde mit ellers fine bensin map nogenlunde vil jeg rette i req fuel.
er det den korrekte måde og gøre det på.
MVH:Martin
Du startede med en mekanisk opsætning der var lidt
Den blev så mappet ud fra det, med en forkert åbne tid, og en forkert req.fuel(tror jeg), samt et sæt dyser i serie.
Der er for mig at se ikke noget at redde.
KORREKT ReqFuel er step 1.
Derefter map.
Ikke Map først, og så rette req fuel. Den fremgangsmåde kan bedst sammenlignes med at tage en tilfældig motorstyring og montere, og så rette dysestørrelse og brændstoftryk indtil det passer. Det var ikke lige det der var ideen med programmerbar
Du kan ikke sætte åbningstiden ned nu, for den viste ikke sand værdi før, og det vil den så hellerikke gøre nu. Det vil bare introducere endnu en fejl.
Ret alle konstanterne så de passer til den motor de sidder på. Map den så derfra, så er det ikke så besværligt næste gang.
Har du selv monteret serieforbundne dyser?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!