Dato og tid er 27 nov 2024, 17:34 |
Alle tider er UTC + 1 time |
Login- og tilmeldingsproblemer |
Der kan være flere grunde til, at du ikke kan logge ind. Først bør du sikre dig, at du taster brugernavn og kodeord korrekt. Husk, at der skelnes mellem store og små bogstaver i kodeordet - kontroller tasten "Caps Lock". Hvis oplysningerne er korrekte, bør du kontakte en boardadministrator for at få hjælp.
|
Det er ikke sikkert, at det er nødvendigt; det er boardets administrator, der afgør, om det er nødvendigt at tilmelde sig for at skrive indlæg. Tilmelding er dog altid en god ide, da det giver adgang til flere muligheder, som ikke er tilgængelige for gæstebrugere; funktioner som personligt billede på dine indlæg, private beskeder, sende emails til andre tilmeldte brugere, brugergrupper osv. Det anbefales derfor at tilmelde sig, og det tager kun et øjeblik.
|
Når du logger ind, vil du automatisk blive logget af efter et stykke tid. Tidsbegrænsningen er sat for at mindske risikoen for misbrug af din konto. Du kan vælge at blive logget automatisk ind ved at vælge boksen Log mig automatisk ind ved hvert besøg, når du logger ind. Du bør IKKE anvende denne indstilling på en offentlig computer, som også bruges af andre personer, f.eks. på biblioteker, skoler osv. Hvis du ikke kan se boksen ved log ind, har administratoren slået muligheden for automatisk indloging fra.
|
Du kan bruge indstillingen Skjul min onlinestatus, som du finder i brugerkontrolpanelet under boardindstillinger. Hvis du vælger Ja, er det kun boardets administratorer, redaktører og dig selv, der kan se, når du er online. For alle andre vil du i onlinelisten herefter fremtræde som "skjult bruger".
|
Gå ikke i panik! Det er ikke muligt at finde dit gamle kodeord, men der kan dannes et nyt. Gå til loginsiden ved at klikke på linket Log ind øverst på siden. På denne side kan du klikke på Jeg har glemt mit kodeord. Her kan du indtaste dit brugernavn og din emailadresse. Der fremsendes en email til dig, som udover et nyt kodeord, indeholder et aktiveringslink som skal besøges før det nye kodeord kan benyttes.
|
Der kan være flere grunde til, at du ikke kan logge ind. Først bør du sikre dig, at du taster brugernavn og kodeord korrekt. Husk, at der skelnes mellem store og små bogstaver i kodeordet - kontroller tasten "Caps Lock". Hvis oplysningerne er korrekte, kan problemet skyldes en af følgende årsager: Hvis COPPA-understøttelse er slået til på boardet, og du har klikket på jeg er under 13 år, da du tilmeldte dig, skal du følge instruktionen i den email, du har modtaget. Det kan også skyldes, at din konto skal aktiveres. Nogle boards kræver at nyoprettede brugerkonti aktiveres af enten brugeren selv eller en administrator, inden disse kan benyttes. Da du tilmeldte dig, skulle du gerne være blevet gjort opmærksom på om aktivering af kontoen er nødvendig. Hvis du har modtaget en email, skal du følge instruktionen i den. Hvis du ikke har modtaget nogen email, kan det skyldes, at den emailadresse du angav ved tilmeldingen ikke var korrekt. Aktivering benyttes for at mindske muligheden for, at uønskede personer misbruger systemet ved at give ukorrekte oplysninger. Hvis du er 100% sikker på, at du har skrevet den rigtige emailadresse, bør du kontakte en boardadministrator.
|
Der kan være flere grunde til, at du ikke kan logge ind. Først bør du sikre dig, at du taster brugernavn og kodeord korrekt. Husk, at der skelnes mellem store og små bogstaver i kodeordet - kontroller tasten "Caps Lock". Problemet kan også skyldes, at administratoren har slettet eller deaktiveret din konto, fordi du ikke har skrevet nogle indlæg. Det er normal procedure med jævne mellemrum at fjerne brugere, som aldrig har skrevet indlæg. Tilmeld dig igen for at blande dig i diskussionerne.
|
COPPA står for Child Online Privacy and Protection Act of 1998 og er en lov i United States of America (USA), som kræver, at en hjemmeside, som potentielt samler information fra mindreårige under 13 år, skal have en skriftlig tilladelse fra forældrene eller på anden måde have en legal godkendelse af, at siden samler personlige oplysninger fra mindreårige. Hvis du er usikker på, om du er omfattet af denne lov, fordi mindreårige forsøger at tilmelde sig, eller om boardet, du forsøger at tilmelde dig, er under denne lovgivning, bør du kontakte en advokat. Vær venligst opmærksom på at phpBB Group ikke kan rådgive yderligere i sager omhandlende COPPA.
|
Det kan skyldes at en boardadministrator har udelukket din IP-adresse eller har forbudt brugernavnet, du forsøger at tilmelde dig med. En boardadministrator kan også have slået muligheden for at tilmelde sig fra og bevidst have lukket for nye tilmeldinger. Kontakt en boardadministrator for at få hjælp.
|
Funktionen sletter alle cookies dannet af phpBB. Hvis du har problemer med at logge ind eller ud, kan det hjælpe at slette boardcookies. phpBB bruger cookies til at identificere dig og holde dig logget ind på boardet. Hvis en boardadministrator har slået funktionen til, kan cookies bl.a. også bruges til at registrere, hvilke indlæg du har læst.
|
Brugerindstillinger og muligheder |
Som tilmeldt bruger kan du ændre på, hvordan boardet fungerer for dig. For at se eller ændre indstillingerne skal du klikke på Brugerkontrolpanel, der normalt findes i toppen af siden. Boardets administrator kan dog have placeret linket til brugerkontrolpanelet et andet sted. Alle dine indstillinger bliver gemt til dine næste besøg.
|
Da det usædvanligt sjældent sker at hjemmesidens(webserverens) tidsindstilling er forkert, kan du næsten med sikkerhed gå ud fra at den tid du ser er rigtig. Det du muligvis ser er en tid i en anden tidszone end den du selv er i. Hvis det er tilfældet, bør du rette i din profil hvor du kan indstille hvilken tidszone du befinder dig i, f.eks. København, London, Paris, New York, Sydney, osv. Vær opmærksom på at det kun er muligt for tilmeldte brugere at ændre tidszonen, ligesom de fleste andre indstillinger kun kan ændres af tilmeldte brugere, så hvis ikke du er tilmeldt er det måske på tide at blive det!
|
Hvis du har indstillet tidszone og sommertidsindstillingen/DST korrekt og klokkeslæt stadig vises forkert, er det fordi serverens ur er indstillet forkert. Kontakt venligst en boardadministrator for at få fejlen korrigeret.
|
Det er enten fordi boardadministratorerne ikke har installeret dit sprog, eller fordi det ikke er oversat endnu. Prøv at spørge en boardadministrator om det er muligt at installere den sprogpakke som du har brug for. Hvis den ikke eksisterer er du velkommen til selv at foretage oversættelsen, mere information om hvordan dette gøres findes på phpBB Group's hjemmeside (se link nederst på siden).
|
Der kan vises to billeder sammen med et brugernavn når indlæg læses. Det ene er et billede tilknyttet din rang som tilmeldt bruger på boardet, normalt udformet som stjerner, kasser eller prikker, som indikerer hvor mange indlæg du har skrevet eller din status på boardet. Det andet, normalt et større billede, er kendt som en avatar og er sædvanligvis unikt og personligt for hver bruger. Det er boardadministrator der aktiverer brugen af avatars og bestemmer hvilke typer avatars der kan anvendes. Hvis du ikke er i stand til at bruge avatars, kontakt da venligst en boardadministrator og bed om en grund til dette.
|
Rang, som vises under dit brugernavn, indikerer antal indlæg du har skrevet og identificerer særlige brugere, for eksempel redaktører og administratorer. Sædvanligvis kan du ikke direkte ændre teksten for nogen rang, da de er indstillet af en boardadministrator. Misbrug venligst ikke boardet ved at skrive unødvendige indlæg blot for at forøge din rang. De fleste boards vil ikke tolerere dette, og en redaktør eller administrator vil simpelthen formindske dit antal indlæg.
|
Kun tilmeldte brugere kan sende emails via det indbyggede emailsystem, og kun hvis en administrator har slået denne funktion til. Dette er for at forhindre gæster i at misbruge emailsystemet.
|
Skrive et indlæg |
For at skrive et emne i et forum klikker du på den relevante knap på forum- eller emnesiden. Det kan være det er nødvendigt at tilmelde sig som bruger før du kan skrive et nyt indlæg. Dine tilladelser i hvert forum vises altid i bunden af forum- og emnesiden (Du kan skrive nye emner, Du kan stemme på afstemninger i dette forum osv.)
|
Med mindre du er boardets administrator eller forummets redaktør, så kan du kun redigere og slette egne indlæg. Du kan redigere et indlæg, nogle gange kun i et begrænset tidsrum efter det er skrevet, ved at klikke på rediger knappen ud for det rette indlæg. Hvis der allerede er svaret på dit indlæg, bliver der indsat en bemærkning nederst i indlægget om hvornår og hvor mange gange du har redigeret. Denne bemærkning indsættes ikke automatisk, hvis det er administratorer eller redaktører der redigerer. De kan dog vælge at indsætte bemærkningen med info om hvad der er redigeret og hvorfor. Vær opmærksom på, at almindelige brugere ikke kan slette et indlæg, når først der er blevet svaret på det.
|
For et indsætte en signatur nederst i dit indlæg, skal du først oprette en signatur i brugerkontrolpanelet under din profil. Når den er oprettet, kan du vælge boksen Tilføj signatur når du skriver indlægget. Du kan også vælge at der altid skal indsættes en signatur til dine indlæg, ved at gå ind i Rediger skriveindstillinger og vælge at signaturen skal tilføjes som standard. Hvis du gør dette, kan du stadig undgå at din signatur medtages i et specifikt indlæg ved at fravælge Indsæt signatur inden du indsender indlægget.
|
Når du skriver et nyt emne (eller hvis du har tilladelse: retter i det første indlæg i et emne) findes, lige under feltet hvor selve indlægget skrives, fanebladet "Tilføj en afstemning". Hvis du ikke kan se dette, er det sandsynligvis fordi du ikke har tilladelse til at oprette en afstemning. Her skal du angive en overskrift som beskriver afstemningen, og mindst to valgmuligheder i tekstfeltet (det maksimale antal afstemningsmuligheder er fastsat af boardadministratoren). Hver afstemningsmulighed indtastes på en linie for sig, og lige under defineres hvor mange af disse, der kan vælges. Desuden kan du bestemme i hvor lang tid afstemningen skal køre. Hvis du ikke angiver et tidsrum eller skriver 0, fortsætter afstemningen, og du kan bestemme om brugere skal have mulighed for at ændre deres stemme.
|
Ligesom med andre emneindlæg, kan afstemninger kun rettes af den person som oprindeligt oprettede afstemningen, eller af en administrator eller redaktør af forummet. For at rette i en afstemning (teksten), klik da på det første indlæg i afstemningen (Det er altid dette indlæg, som har afstemningen tilknyttet). Såfremt der ikke er afgivet nogen stemmer, kan der rettes og slettes i afstemningsmulighederne. Hvis der derimod er blevet afgivet stemmer er det kun forummets redaktører og administratorer, der kan rette eller slette en afstemning. Dette er for at forhindre at folk kan manipulere med resultatet ved at ændre i betydningen halvvejs inde i afstemningen.
|
Det maksimale antal afstemningsmuligheder er indstillet af boardadministrator. Hvis du har behov for at tilføje flere afstemningsmuligheder til din afstemning end tilladt, kontakt da venligst en boardadministrator.
|
Nogle fora kan være begrænsede til udvalgte brugere eller grupper. For at læse og skrive i disse kræves specielle tilladelser. Kun forummets redaktører eller en boardadministrator kan give disse tilladelser. Du bør kontakte en af disse, hvis du mener at du bør have denne tilladelse.
|
Muligheden for at vedhæfte filer kan tillades pr. forum, pr. brugergruppe, eller for hver enkelt bruger. Boardadministratoren kan have udeladt muligheden for at vedhæfte filer i det specifikke forum du skriver indlæg i, eller måske er det kun administratorgruppen der har denne mulighed. Kontakt administratoren hvis du stadig er usikker på hvorfor du ikke kan vedhæfte filer.
|
Hver boardadministrator har sit eget regelsæt for sin hjemmeside. Hvis du har overtrådt en af disse regler, kan der udstedes en advarsel til dig. Bemærk venligst at det er administratorens beslutning, og at phpBB Group intet har at gøre med en advarsel udstedt fra et givent board. Kontakt venligst en boardadministrator hvis du er usikker på hvorfor du har modtaget en advarsel.
|
Hvis boardadministratoren har tilladt det, kan du gå til det indlæg du ønsker at rapportere, og du vil på siden kunne se en knap som er beregnet til at rapportere indlægget. Ved at klikke på denne, vil du blive ledt gennem de nødvendige trin i forbindelse med rapporteringen.
|
Den giver dig mulighed for at gemme og dermed færdiggøre dit indlæg på et senere tidspunkt. For at få adgang til det eller de gemte, men ikke indsendte, indlæg senere, skal du gå til dit brugerkontrolpanel.
|
Boardadministratoren kan beslutte at det forum du skriver til, skal have alle indlæg gennemset og godkendt inden de offentliggøres. Der er også mulighed for at administratoren har placeret dig i en speciel gruppe af brugere, som han eller hun mener skal have indlæg gennemset og godkendt, inden de offentliggøres. Kontakt eventuelt venligst en administrator for yderligere information.
|
Ved at klikke på linket "Placer øverst" når du læser dit emne, kan du flytte emnet til toppen af forummet på den første side. Hvis du ikke kan se linket, kan det skyldes at denne mulighed er slået fra eller at det mindst tilladte tidsrum for at kunne placere øverst endnu ikke er forløbet. Du kan også flytte emnet øverst ved simpelthen at skrive et svar i emnet. Men følg boardets regler herfor, når du gør dette.
|
Formatering og emnetyper |
BBkoder er en speciel form for HTML, der giver dig formateringskontrol over visse dele af et indlæg. Om du kan bruge BBkoder er noget administratoren af boardet afgør. Du kan også fjerne muligheden for dette pr. emne. BBkoder skrives på samme måde som HTML, hvor teksten omsluttes af en start- og sluttag, koderne er omsluttet af hakparenteser [ og ] i stedet for < og > og de tilbyder større kontrol over hvad og hvordan teksten præsenteres. For at få mere information om BBkoder, se da venligst hjælpen som kan ses når du skriver et indlæg.
|
Nej. Det er ikke muligt at skrive HTML-kode til dette board og få det vist som HTML. Det meste af den formatering, der kan udføres med HTML, kan udføres ved at anvende BBkode i stedet.
|
Smilies, er små grafiske ikoner - eller billeder, som kan benyttes til at signalere bestemte følelser. De bruges via en kort tekstkode, f.eks. :) betyder glad, :( betyder ked af det. Den komplette liste over alle smilies kan ses når der skrives et nyt indlæg. Bemærk at det ikke er god tone at overdrive brugen smilies. De kan hurtigt gøre et indlæg uoverskueligt, og en redaktør eller administrator kan beslutte at fjerne dem med hård hånd, måske endda selve indlægget. Boardadministratoren kan også have sat et maksimum for antallet af smilies pr. indlæg.
|
Ja, det kan du. Hvis administratoren har tilladt vedhæftede filer, kan du uploade billedet til boardet. Ellers kan det være nødvendigt med et link til en anden hjemmeside (komplet URL) hvor billedet altid kan hentes fra. En komplet URL kan f.eks. se ud som http://www.et-eller-andet-sted.dk/billeder/mit-billede.gif. Du kan ikke henvise til billeder på din egen maskine (medmindre disse er på en server der altid er forbundet med Internettet). Ej heller billeder gemt bag loginfunktioner, f.eks. hotmail-/yahoo-postkasser eller andre kodeordsbeskyttede steder. For at vise et billede skal du anvende BBkode [img].
|
Globale bekendtgørelser indeholder vigtige informationer, og du bør læse dem når muligt. Globale bekendtgørelser vises i toppen af hvert forum og tillige i dit brugerkontrolpanel. Om det er muligt for dig at skrive en global bekendtgørelse afgøres udfra de tilladelser som du har, disse er fastsat af en administrator.
|
Bekendtgørelser indeholder typisk vigtige meddelelser angående forummet, og du bør læse dem når muligt. Bekendtgørelser vises altid på toppen af alle sider i det forum de er skrevet til. Om det er muligt for dig at skrive en bekendtgørelse afgøres udfra de tilladelser som du har, disse er fastsat af en administrator.
|
Opslag er indlæg som altid vises lige under bekendtgørelserne i et forum, til forskel fra bekendtgørelserne vises opslag kun på den første side. De er ofte også temmelig vigtige, og du bør læse dem, når du har mulighed for det. Ligesom med bekendtgørelser er det boardets administrator, der fastsætter de nødvendige tilladelser for at kunne skrive et opslag i et forum.
|
Låste emner er sat således enten af en administrator eller af en redaktør. Du kan ikke svare på indlæg i sådan et emne, og eventuelle afstemninger vil ligeledes være afsluttede. Emnet kan være blevet låst af en administrator eller redaktør af mange årsager. Du kan også have mulighed for at låse dine egne emner, afhængig af de tilladelser administratoren har tildelt dig.
|
Emneikoner er små billeder som kan tilknyttes et indlæg for at indikere indholdet i emnet. Muligheden for at anvende emneikonerne afhænger af de tilladelser administratoren har defineret.
|
Brugerniveauer og -grupper |
Administratorer er de personer der er tildelt det højeste trin af indstillingsmuligheder omkring alle fora på boardet. Disse personer kan, afhængig af hvad boardets grundlægger har givet administratorerne tilladelse til, indstille alle mulige ting om foraene, såsom tilladelser, udelukkelse af bestemte brugere, tilføje brugergrupper eller redaktører osv. De har også samme rettigheder som redaktører under alle fora.
|
Redaktører er udpegede personer (eller grupper af personer) hvis job er at holde øje med driften af foraene fra dag til dag. De har retten til at rette eller slette andres indlæg, låse et emne eller låse et emne op igen, flytte eller dele et emne i forummet som de er redaktører for. I almindelighed er redaktørens opgave at forhindre at folk skriver indlæg som ikke hører hjemme under emnet eller hvis de skriver absurde eller andre aggressive ting.
|
Brugergrupper anvendes af boardets administratorer til at opdele brugere i overskuelige grupper. En bruger kan være medlem af flere grupper og hver gruppe kan tildeles individuelle tilladelser. Det gør det enkelt for administratorerne at ændre tilladelser for mange brugere samtidig, som at tildele redaktørtilladelser i et bestemt forum, eller til at give brugere adgang til private fora.
|
I brugerkontrolpanelet finder du en samlet oversigt under fanebladet "brugergrupper". Ønsker du at tilmelde dig en af disse, klikker du på den rette knap. Imidlertid er ikke alle grupper åbne, nogle kræver godkendelse, andre er lukkede og andre kan desuden have skjult medlemmerne. Hvis gruppen er en åben, kan du tilmelde dig ved at klikke dig frem. Hvis tilmelding til en gruppe kræver godkendelse, skal gruppelederen godkende din tilmelding og vedkommende ønsker måske en begrundelse for dit ønske om at tilmelde dig gruppen. Plag ikke lederen hvis din ansøgning ikke bliver godkendt, vedkommende har nok sine grunde.
|
Lederen af en brugergruppe udpeges normalt ved oprettelsen af gruppen af en boardadministrator. Hvis du er interesseret i at få oprettet en brugergruppe, skal du som det første kontakte en administrator; forsøg at sende en privat besked.
|
Boardadministratoren kan vælge at tilknytte en bestemt farve til medlemmerne af en brugergruppe, for at gøre det enklere at identificere medlemmerne af denne gruppe.
|
Hvis du er medlem af mere end en brugergruppe, vil din standardbrugergruppe være afgørende for hvilken gruppefarve og rang der vises for dig. En boardadministrator kan give dig tilladelse til at ændre din standardbrugergruppe i brugerkontrolpanelet.
|
Siden viser dig brugernavnene på personerne bag dette board, hvem der er administratorer, redaktører og hvilke fora de hver især redigerer.
|
Private beskeder |
Der er 3 muligheder; du er ikke tilmeldt og/eller ikke logget ind, en boardadministrator har generelt slået private beskeder fra på dette board eller har specifikt fjernet denne mulighed for dig. Kontakt boardadministrator for mere information.
|
I brugerkontrolpanelet kan du blokere en brugers mulighed for at sende dig private beskeder. Hvis du modtager grove eller generende beskeder fra en bestemt bruger, kan du informere administratorerne; de kan lukke for brugeres mulighed for at sende private beskeder.
|
Vi er meget kede af at høre dette. Dette boards emailsystem har indbygget sikkerhedsforanstaltninger, som hjælper med til at identificere brugere, der sender den slags indhold. Du bør sende en kopi af emailen til dette boards administrator. Der er meget vigtigt at denne indeholder den såkaldte header, som indeholder information om den bruger der afsendte emailen. Boardadministratoren kan herefter vurdere evt. sanktioner.
|
Venner og ignorede brugere |
Du kan bruge listerne til at organisere andre brugere af boardet. Brugere på din venneliste bliver listet i brugerkontrolpanelet, så du hurtigt kan se deres onlinestatus og sende dem private beskeder. Afhængig af om boardets skabelon understøtter dette, vil indlæg fra disse brugere også blive fremhævet. Hvis du vælger at ignorere en bruger, vil alle indlæg fra denne som standard blive skjult for dig.
|
Du kan føje brugere til listerne på to måder. I hver brugers profil findes et link som kan bruges, enten til at føje brugeren til din venneliste, eller til listen over ignorerede brugere. Alternativt kan du i brugerkontrolpanelet tilføje brugere direkte ved at angive brugernavne. Her kan du også fjerne brugere fra dine lister.
|
Søgning i boardet |
Ved at angive en søgestreng i søgeboksen, som afhængig af boardets typografi, normalt findes øverst på siden. Du får adgang til den avancerede søgning ved at at klikke på "Avanceret søgning" lige under førnævnte boks.
|
Din søgning var formentlig for bred og indeholdt sikkert mange almindelige ord, som ikke indekseres af phpBB3. Prøv at søge mere specifikt og at bruge mulighederne i den avancerede søgning.
|
Din søgning returnerede for mange resultater til at serveren kunne håndtere visningen. Brug den avancerede søgning og prøv at være mere specifik i søgningen og i hvilke fora der skal søges.
|
Brug linket "Tilmeldte brugere" øverst på siden og klik herefter på "Find en tilmeldt bruger".
|
Dine egne indlæg kan listes ved at klikke på "Vis dine indlæg" øverst på boardindekset eller på brugerkontrolpanelets forside. For at søge dine emner bruges den avancerede søgning og udfyld de relevante søgekriterier i overenstemmelse hermed.
|
Bogmærker og overvågning af emner |
Bogmærker i phpBB3 er at sammenligne med bogmærker i din browser. Du får ikke nødvendigvis besked når der er foretaget en opdatering, men du kan bruge bogmærket til nemt at finde tilbage til emnet senere. Hvis du derimod vælger at overvåge et emne, vil du modtage en besked hvis der foretages en opdatering i et emne eller et forum.
|
For at overvåge et bestemt forum, kan du, når du er i forummet, se et "Overvåg forum" link. Ved klikke på linket aktiverer du overvågning af hele forummet. For at overvåge emne, kan du enten når du skriver indlæg i emnet, vælge at vinge checkboksen "Send mig en email når der skrives et svar" af, eller klikke på linket "Overvåg emne" i selve emnet.
|
Du kan fjerne overvågninger i brugerkontrolpanelet ved at følge linket til dine overvågninger. Overvågninger af emner kan også fjernes når du læser indlæg i disse.
|
Vedhæftede filer |
En boardadministrator kan tillade og forbyde bestemte filtyper. Hvis du er usikker på hvilke typer der kan uploades, kan du kontakte boardadministratoren.
|
Via brugerkontrolpanelet kan du følge linket til vedhæftede filer, og her få vist en samlet liste over de filer du har uploadet.
|
phpBB3 spørgsmål |
Denne software (i sin umodificerede udgave) er udviklet, frigivet og copyright phpBB Group. Den er offentligt tilgængelig under GNU General Public License og kan frit distribueres. Klik på linket nederst på siden for yderligere information.
|
Denne software er udviklet og stillet til rådighed på licens af phpBB Group. Hvis du mener der er en funktion der mangler, besøg venligst phpBB Ideas Centre, hvor du kan forelå nye funktioner eller stemme på allerede stillede forslag.
|
Du kan kontakte enhver af administratorerne anført på siden "Holdet". Hvis du ikke får nogen tilbagemelding, kan du forsøge at kontakte ejeren af domænet (udfør en whois søgning). Hvis boardet afvikles hos en af de mange gratis services: Yahoo!, ofir.dk, free.fr, f2s.com m.fl., bør du kontakte den pågældende udbyders kundekontor eller misbrugsafdeling. Vær venligst opmærksom på at phpBB Group absolut ingen kontrol har over indholdet, og ej heller kan holdes ansvarlige for hvordan, hvor eller af hvem dette board bliver benyttet. Kontakt derfor ikke phpBB Group i forbindelse med eventuelle ulovligheder, eller for at få stoppet uansvarlige brugere eller æreskrænkende indlæg, hvis disse ikke har direkte forbindelse med hjemmesiden www.phpbb.com eller funktionen af softwaren phpBB. Hvis du sender en email til phpBB Group angående enhver tredjeparts brug af denne software, kan du forvente et kort eller slet intet svar.
|
Alle tider er UTC + 1 time |