1800S skrev:
tak for de hurtige svar
jeg har prøvet at tage stikkene af til indsprøjtnings dyserne og det viser sig at når jeg tager det af på den 4cyl sker der ikke noget mens der ved de andre er en forskel (lydmæssigt) kan det være denne der svigter og kan det tjekkes på andre måder
og ang. mit spørgsmål til knasthjul er der nogen med "knast erfaringer" på disse motore uden de justerbare hjul
Prøv at sætte en lang skuetrækker imellem Dyse og øre, mens motoren går
klikker dysen som de andre ligger problemet i dysen, hvis ikke så kan problemet ligge i ledningsnettet, dårlige forbindelser, knækkede ledninger, Død dyse ohm måling, død ecu hvilet er sjældent.
er der ingen problemer med lyd og forbindelser, så tag dyser med dysebro stik og slanger op af manifolden.
sæt 4 ens glas under tørn motoren med starteren kontroller om dyserne forstøver ens og mængden er den samme på alle dyser.
Hvis ikke send dyserne til ultralyds rens og kontrol.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html